3 Kasım 2011 Perşembe

siyahın beyazı...

Başlıktan da anlayacağınız gibi bugün beyaz ve siyahı bir arada kombinledim. Zaten birbirini bu kadar şahane tamamlayan bir çift daha yok zannederim. (Laf aramızda zaten ben bir beşiktaşlıyım, siyahla beyazı birbirine yakıştırmamam imkansız;))Tamam, beyaz bir şeyler giyindim ama ne giyindim şimdi ona bir bakalım...
Yağmura rağmen beyaz bir pantolon siyah bir ceket giyindim. Yağmurlu bir hava olduğu belli olmasına karşın bakmadım pencereden dışarı ve doğru duş almaya yol aldım sabah kalkınca. Şimdi içinizden birkaçı'görmemişin düşkünü beyaz giyer kış günü' diyebilir:) Ee haksız da sayılmaz ama bir de şu tarafından bakalım olaya:
Artık biliyorsunuz uzunnn uzunnn hatta bazen fazlaca uzun sayılan botlarımız var:)Dışarıda bu botları pantolonumuzun üzerine çekmek, yağmurdan nasibimizi almamızı engelliyor. Tabi olur da dikkatsiz bir sürücü üzerinize su sıçratırsa o zaman durum zaten vahim. Öyle bir durumda tek şanslılar zaten siyah,lacivert kahve vs giyinenler...Ee her zaman bu birkaç rengi seçemeyeceğimize göre bazı riskleri de göze almak lazım. Hem stil sahibi olmak kimsenin cesaret edemediklerini cesaret edemedikleri zamanda giyinmek değil mi? :P İşte cesaretim ortada o zaman:):):) :P
Konuya geri dönüyorum; Siyah dik yaka bir ceket, içine siyah bir atlet ve altına beyaz pantolonumu giyindim. En en altına ise:) fiyonklu siyah bir ayakkabı tercih ettim. Tabi bu ayakkabılar iş yerimde giyindiklerim;)
Boynuma birkaç sıra inci doladım ve saçlarımı yandan hafifçe topladım. Makyaj yine siyah keskin gözmakyajı şeklinde kendini gösteriyor.. Tabi ki böyle ağır bir göz makyajına şeffaf bir likit ruj tercih ettim.Umarım beğenirsiniz.
Islanmamanızı dileyerek ve yağmuru izleyerek sıcacık limonlu çaylarınızı yudumlamanız dileğiyle.
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden









Hiç yorum yok: