17 Kasım 2011 Perşembe

mormenekse:)

Merhabalar herkese,
bugün sizlere kışın gri havasını temsil eder bir kıyafetle görüneceğim..
 (görünmek de nereden çıktı biraz korkutucu bir tabir oldu kabul ediyorum)
Hemen aklınıza eminim gri ve füme gelmiştir. Ama o iki rengin dışında bir iki renk daha var ki ben o renkleri de kışın giyinmeyi seviyorum. Rengimiz gül kurusu ve mor. Ehhh, yanına da azıcık siyah.
Elbisemin omuzlarında üçük narin işlemeler var.Baştan itiraf edeyim ki zor bir elbise giyindim. Açıkçası zaptetmesi zor. Böyle bir elbise serbest bırakılınca inanın korkunç duruyor. Kollar balon beden bol, buyrun sizin için önerilerimin dolu olduğu bir yol:)
Bakalım bu elbiseyi nasıl yola getirdim. Öncelikle beline bir kemer taktım ama kemeri alt bedende uygulamak şart. Diğer bir konu ise aynı renk veya onun bir koyu tonu çorap giyindim. Ve tabi ki ayakkabı seçimimde de bu renkleri barındıran bir ayakkabıdan yana kullandım. Ve kareli minik kurdeleli ayakkabılarımı giyindim.





Havanın soğukluğuna karşı önlem olarak da omzuma bir ceket almayı ihmal etmedim. Hem böylece siyah ince kemerim kendini yanlız hissetmedi:)


 Aksesuar olarak ametist taşından olan yüzük ve küpelerimi tercih ettim.
İşte kendimi bugün böyle kombinledim.
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

1 yorum:

Unknown dedi ki...

4. resim çok cixs olmuş ama çok güzel bayıldım resme kim düşünmüse çok güzel harikasın yine canım