19 Kasım 2011 Cumartesi

haki yesil kemerli ceket

Günaydınlar, tünaydınlar,merhabalar, iyi akşamlar
 (her ne zaman okursanız yazımı, o zaman dilimine yönelik hitabımı dikkate alın;)
Hakilerle yeşillerle kahvelerle bir kombin yaptım bugün sizlere.
Bugünün kombinini belirleyen birazdan üzerimde görecek olduğunuz haki yeşilli yün ceketim. Evet kendisi, yün ve inanılmaz sıcak tutuyor. Dik yakasına belindeki kalın deri kemerine ve de ceplerine bayılıyorum. İster önünü kapalı kullanın, ister kemersiz açık her türlü güzel oluyor. Ama inanın en güzel yanı sıcak tutması:)
Altına giyindiğim pantolonum ise ceketimin piti karelerinin içerisinde yer alan sütlü kahve. Ceketin içine ise manşetli bir gömlek giyinmeyi tercih ettim; çok çok koyu olmasın, biraz renk gelsin diye. Hem böyle iş için daha uygun hale gelebiliyor.
Bot olarak yine deri topuklu acı kahve botlarımı giyindim, tabi ki yine dışarıda düz olanları tercih ediyorum. Açıkçası dışarıda giyindiğim kısa düz botlarım da ayrı hava katıyor bu kıyafete.
Üzerime ise haki yeşil trençkotumu giyindim.
Saçlarımı at kuyruğu yaptım.
(Allah aşkına birisi şu saç şeklinin ismini değiştirsin bu nasıl bir isimdir:):):)
Makyajımı inanın aynen dün yaptığım gibi yaptım, hatta beni yakından görseniz hiç silmemiş sanırım makyajını dersiniz. Ama beni tanıyanlar bilir, bu mümkün değil. Eve gider gitmez ilk işimdir makyajımı silmek;) MAC te çalışan bir arkadaşım var aranızda tanıyanlar mutlaka vardır (MAC Mustafa)kendisinin bir sözü var bir 'makyaj yüzde sadece 3 saat durmalı, 3 saatten sonra cilt tüm makjayı emiyor.' diyor.Allahım korkunç bir şey bu ama mümkün değil ki 3 saatte bir makyaj yenilemek bu nedenle ne yapıyorsunuz kaliteli ve cildinize uygun ürünleri kullanıyor akşam eve gittiğinizde de ilk işiniz daha fazla yüzünüzde beklememesi gereken makyajınızı temizliyorsunuz. Yani bu günün mesajı neymiş makyajlar mutlaka etraflıca temizlenecek:):):)
Bu arada konuma geri dönüyorum acı kahve büyükçe olan çantamı taktım bir de. Aksesuar olarak ise küçük inci küpelerimi.
Uzun zamandır pantolon giyinmiyormusum onu farkettim
Bakalım bu gün ne giyidindim...







Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

Hiç yorum yok: