24 Kasım 2011 Perşembe

toz pembedir kelebek...

Pembe giyindim ben bugün, bildiğin toz pembe:)
Ben pek giyinmem bu renki pek de yakıştırmam kendime ama bugün nedense yakıştırdım. Bilmiyorum biliyor musunuz ben erkek çocuk çok severim ama bu kız çocuk sevmediğim anlamına gelmesin lütfen;) Bugün gardrobumu açıp  ne giyinsem ritüelinden pembe giyinerek çıktım. Hatta komik bir şey oldu sabah. Eşime dedim ki 'sanırım kız olacak (doğmamış bebeğe mektuplar serimiz başladı bile hehe) elim garip bir şekilde pembelere gitti dedim .O sırada mavi gömleğini giyinen kendisi de şu cevabı yapıştırdı bana 'ama ben de mavi giyindim:):) Ahahah güldük sonra  uzunca. Bazen diyorum o hallerimizi kareleyen birileri olsa şahane fotoğraflar çıkar:) Neyse konumuza dönüyorum ve söz veriyorum her şeyi hamileliğe bağlamayacağım:P

Bugünkü kıyafetimi  toz pembe angora kazağım belirledi. ince pembe çizgili bir beyaz gömlek ve lacivert eteğim ile pembe çoraplar kaçınılmaz oldu.


Diyeceksiniz bir hayli uyumlu giyinmişsin hiç bir absürtlük yok. Napalım işe geliyoruz:P
Kıyafetin altına minik topuklu lacivert ruganlarımı giyindim.

Aksesuar olarak bileğime ne varsa doladım bir de çok çok sevdiğim anlamı çok büyük olan kelebek küpelerimi taktım.
Saçlarıma gelince bugün öylece örmek istedim. Ucuna da bir kurdele bağladım ve işe geldim.






Ben kendimi bugün bir tüy kadar hafif hissediyorum ama nedenini bilmiyorum
Sizi çok seviyorum bunu biliyorum:)
bu arada maalesef bugün fotoğraf çektiremedim kendi kendime çekindiğim bir kaç fotoğrafımı ekliyorum.
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden



3 yorum:

Büşra Özer dedi ki...

Canım benim eteğin çok güzel, yalnız kalçalarını biraz büyük göstermiş gibi sanki bende böyle bir etek istiyorum :)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

cok tesekkurler ben bu etegi cok seviyorum fakat dedigin gibi gomlegi icine soktugumda kalcalarimi buyuk gosteriyor bu nedenle cogunlukla gomlekleri uzerine birakip kemer takiyorum.
su siralar 9 aylik hamile oldugum icin inan bu hallerime hasret durumdayim:)
yorum icin tekrar tesekkurler, sevgiler

Unknown dedi ki...

bu postunu yeni görüyorum canım harikasın burada yine bayılıyorum tarzına keşke resimler hiç bitmeseydi bakmaya doyamıyor insan