1 Kasım 2011 Salı

karpuz kolluyum:)

Uzunca bir aradan sonra 'artık bir pos paylaşmalı' dedim ve ara derede bir kaç fotoğraf çekindim. Bir ara oldukça moda olan karpuz kollu kıyafetleri sanırım benim bu gömleğim biraz gölgede bırakıyor:) 
Beyaz gömlek diyince aklıma tatlı arkadaşım Tuğba Kuvvetli yani Suare Butik geliyor:) Tuğbacığıma sevgiler;)
  Bu gömleği minik bir kurdele ile tamamlamaya bayılıyorum. Tabi gömleğin yakasını son düğmesine kadar kapattığım için altına diz üstü şort veya diz üstü etek tercih etmeli diye düşünüyorum. Bu arada etek veya şortun dar kesimlerden yana olmasına özen gösteriyorum. Ee oldukça iddalı bir görünüme sahip olan bu kolların altına daha düz sade kesimler yakışıyor:)
Gri çoraplarımı ve geçenlerde giyindiğim gri fiyonklu kısa botlarımı biliyorsunuz. Onlarla tamamlanan kıyafetim ise karşınızda. Bu arada saçlarımı bilerek düz bıraktım siz siz olun böyle bir kıyafetle saçınızı dalgalı kullanmayın. Toplamak ise en iyi tercih diyebilirim.
İşte bugün böyleyim





            Bu arada işe yetişmek üzere alelacele giyindiğim deve tüyü trenchkotum ile üzerimdeki renkler birbirine yakıştı sanki :)

sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden...

Hiç yorum yok: