10 Kasım 2011 Perşembe

elbise dedigin bluz olur kimi zamanlar:)

Merhabalar merhabalar, sevgi doluyum bu aralar:)
Güzel bir bayram sonrası yeniden karşınızdayım.Bakalım bu aralar nasılım?
Kışın gelmesiyle ben tüm kıyafetlerimi birbiri ile kombinlemeye başladım bile. Bilirsiniz ben etekleri bluz yapmayı, hırkaları şal yapmayı severim. Henüz şort dışında pantolona farklı bir çözüm bulabilmiş değilim gerçi ama önerilere de açığım:) Zaten benim kastettiğim kıyafetlerin formatını bozmadan yani onları kesip biçmeden farklı şekillerde kullanabilmek bu nedenle şort olan pantolon bu sınıfa giremiyor maalesef;)
Şimdi gelelim, bunlar dışında neyi neye çevirdiğime ve eğer aranızda keşfetmemiş olanlar varsa neyi nasıl kullanabileceğimizin örneklerime...
Elbise giyinmeye bayılan ben kimi zaman elbiselerimi sadece hırka ve ceketle giyinmekten sıkılırım. 'Yok mudur bunları başka türlü kullanma yolu'diyip dururum ama hemen çaremi de bulurum:)
Yazın severek giyindiğim ve tahminimce birçok kişi tarafından sevilerek alınmış olan bu bayan desenli TWİST elibeseme bir el değmeli artık diye düşündüm. Dediğim gibi çok çok beğenerek almıştım kendisini ama yazın birçok kişinin üzerinde görünce sıkılmıştım. Uzun bir aradan sonra bugün dolabın içinde gözüme ilişti. 'Neden elbise olarak giyinmeliyim ki her zaman, bir de bunu bluz olarak deneyelim' diye düşündüm.
Ve elbisenin ince kumaşının da yardımıyla eteklerini tıpkı bir bluz gibi katladım ve geçenlerde ZARA'dan aldığım bu siyah eteğin içerisine yerleştirdim.Siyah muz çoraplarımla ve siyah kısa botlarımla gayet güzel oldular. Takı olarak sadece tül küpelerimi takındım saçlarımı dağınık topladım ve deee makyajımda kırmızı rujumu patlattım. Bugün kıyafetimin tek renkli yanı kırmızı rujum. Rengine de dokusuna da bayıldığım bu rujum GUERLAİN 21. MAC'in madonna kırmızı rujundan sonra kalbimi fetheden bir diğer kırmızı bu zannederim.
Bugünkü seçimlerimi ise beğenilerinize arz ederim






Not: Fotoğrafların kalitesi için aslında kalitesizliği için lütfen kusura bakmayın;)
sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

Hiç yorum yok: