11 Ağustos 2014 Pazartesi

şallar ve allar:)

Şallar!!!
onlar kıyafet tarihinin en başından beri var olanlar
hem de müdahalesiz var olanlar
tarza ayak uyduran veya varlığıyla tarz yaratanlar
özetle iyi ki de varlar:)
Sabah sabah bir şalla kıyafetin tarzını değiştirebilir ve ilk halinden kat ve kat farklı görünebilirsen alkışlar sana
Ben bu sabah yaptım mesela
Bir de kırmızı başka bir deyişle al:) Sen dozunda kullanılınca ne de güzel bir renksin!
Pekiiiiiiiiii
Vanilya ile grinin muhteşem uyumuna hiç tanık oldunuz mu? Ben bayılırım onlara. Bir de üzerine biraz olsun bronzlaşmış bir teniniz varsa doyamayın bakmalara...
İşte allı, şallı, grili vanilyalı bir günden yazıyorum size
Vanilya rengi kurtarıcı atletim, vanilya rengi pantolonum üzerine -boyumu aşan uzunluğu ve beni sarıp sarmalarken bunaltmayan ince dokusuyla- gri şalım. Eh biraz da alım , çalım:) İşte bugün hazırım. Takılarım; birini dahi çıkarmalara kıyamadıklarım:)
Stil not: Yaza dost bu birliktelik için griyi en açık tonundan seçin. Sonra yaptığınız kombinin karşısına geçip bir yudum soğuk kahve için! 
Mutlu haftalar herkese
bende pazartesi sendromu yok niyeyse!!!







Pantolon: İpekyol
Atlet: Zara
Şal: Mango
Ayakkabı: Nine west
Çanta: Divarese
Saat: Hugo Boss
Taşlı uzun kolye: Swatch
Kırmızı ruj: Cahnel 67

Hiç yorum yok: