21 Ağustos 2014 Perşembe

jakarli neon

jakarlı diye bir tabir var son zamanlarda
Kumaşın atarlısı da diyebilirsiniz kendisine
yani ben burdayım, yer yer kabartılı yer yer abartılıyım diyor:)
güzel kumaş! Tok duruyor, farklı modelleri kaldırıyor, içerisinde rahat hissettiriyor.
E bir de sarı olursa keyfinden geçilmiyor
Bu elbiseyi ablam hediye almış bana. Zannediyorum 3 ay falan durmuş dolabımda. Ben aldığım kıyafeti hemen ertesi gün giyenlerdenim. Hediye edileni hemen kullanır, giyerim. Niyeyse bu elbiseyi çok sevmeme rağmen giyemedim. Meğer bu kıyafetin de bir günü varmış:)
Kıyafetlerin de günü vardır. Misal daha önceden beğenerek giyindiğin bir kombini başka bir gün beğenmeyebilirsin. Günü değildir o gün. Solundan kalkmıştır falan.
Neon sarı, sarıların şahı oldu son zamanlarda.
Yaza en çok yakışan renkler neonlar. Bu tonların en tatlı en sakin eşlikçisi ise taş rengi. Taş rengi ile bir araya gelen neon sarı ise daha senli benli. Bizden yani:)
Bu arada neon size de bir isim gibi gelmiyor mu? 'Neon, oğlum/kızım gel buraya' denilebilir mesela:):):)
Mutlu perşembeler yolda sanıyordum, meğerse gelmiş yanı başıma:)




Elbise: Milla by Trendyol
Ayakkabı: Derimod
Küpe: Accessories




Hiç yorum yok: