12 Ağustos 2014 Salı

iş kombini vol 2 :)

Strapleze iş yerinde hayır diyenlerin başında gelenler,
hanimiş hanimiş eller???
fikrinizi bilmiyorum ama iş hayatında kesinlikle giyinilmemesi gerekenler geliyor aklıma, 
straplez sanırım en başında!!!
peki ya ne yapacağız sıcaklarda?
Üzerimdeki bluzun modeli max sınırı verebilir diye düşünüyorum omuz açıklığında. 

Bu bluzun fırfır detayına bayılıyorum ve kendisini taş rengi bir etekle birleştiriyorum. Böyle bir bluzla saçlarınızı toplamınızı öneriyor niyeyse kendim açık bırakıyorum !!! ( -yazar burada sabah sabah kızının kıyafetiyle ve saçıyla uğraştığını anlatmaktan kaçınıyor olabilir!!! Bu aralar her kıyafetim Mira'nun evet -nun- ekiyle!! kendisi öyle diyor:) Sabahları benden önce hazırlanmak istiyor ama neyi önersem beğenmiyor. Ah 2 yaş sendromu sen mi büyüksün ben mi görücez. -Anneyim ben anne hımmm haddini bil- demek geliyor içimden sonra bir bakıyorum işe geç kalıyorum...
Saç kalmış dağınık, makyaj yarım falan, ama yine de takıları unutmayan kafam:)
Bu arada bugün bir taneciğim doğmuş. Bu kombinim ona gelsin cunku o da benim gibi tam bir Arslan :) kiyafetlerinde hem feminenlik hem de sirinlik var.Biricik Beyza'mız <3 bu işaret kalp oluyor:) Kendisi doğduğu haliyle bence;  temiz, iyi, güzel veee minik bir kuş, iyi ki de doğmuş:)






Etek: Roman
Bluz: Top Shop
Kemer: Network (yeni sezon)
Ayakkabi:Desa
Canta:inci


Hiç yorum yok: