4 Ağustos 2014 Pazartesi

mümkünse!

Merhaba sıcaktan erimek üzereyken bu postla karşılaşan takipçim
nasılsın, iyisin?
Bugün havanın söylenen değerleri aştığı anlardan birinde sizi sıcaktan biraz olsun kurtarsın diye yazıyorum. İnanın kıyafetin el verdiği tüm tüyoları sizinle paylaşacağım. Gerekirse tüyodan tüyo yaratacağım:)
Görüyorsunuz bu sıcakta dahi sizi düşünebiliyorum:)
Gelelim 'mümkünse' eğer uygulayabileceğiniz tüyolara;
* Arkadan düğmeli elbise, bluz neyiniz varsa şimdi düğmelerin bir kaçını açık bırakıyoruz. Hem hafif bir omuz, sırt dekoltesi veriyoruz hem de biraz olsun ferahlıyoruz. O düğmeler niye var diye düşüneniniz oldu mu? Maksat sadece parçanın kolay giyilmesini sağlamak değil size stilinize özgü alternatifler yaratabileceğiniz açık kapılar bırakmak. Tekstil dünyası bizim için çalışıyor bilelim kıymetini:):)
* Maxi etekleri bol bol giyinir olduk ama artık farklı modellerine de günlük hayatta yer vermeli. Özellikle sıcaklara birebir üzerimdeki bu tür modelleri tercih etmeli. Üstelik yeri geldiğinde kısa etek haline de dönüşebiliyor. Ben denedim oldu;)
*Eteğinizin dekoltesi derin ve siz hala (benim gibi) beyaz tenliyseniz eteğin altına düz sandaletler, terlikler tercih edin. Terlik iş ortamı için pek uygun görünmeyebilir ama farklı kesim kırmızı şık deri sandaletler kombininizi destekleyecek ve sizi şirin şık gösterecektir.
*Saçlar konusuna bugün değinmesem olabilir sanırım ama ne demişler 'imamın dediğini yap yaptığını yapma!':) Ben saçlarımı dağınık bıraktım fakat bu kıyafet için ideal model balerin topuzu;)
*Aksesuar denilince akla hemen gümüşün adı gelir !Gümüş gümüş gümüş:) Hem ofis kombinlerine uygun hem de serin.
* Çanta için olmazsa olmaz clutclar. Bu fotoğraflarda görünmeyen kırımızı clutch'ım sıcakta oldukça hafif ve yeterli
Herkese 'mutlu haftalar' gelsin benden o zaman






İnstagram'da dün #stileoöneriyor hastagı ile paylaştığım konu ise bu sefer tam benlik. 'Hayat da, diyet de tatlısız olmaz' diyor Womens Health Ağustos sayısını şiddetle okumanızı tavsiye ediyorum. Yok böyle bir şey!!! Bu arada görsellerde annemin vitrininden minik bardaklar var. Nasıl güzel, nasıl güzeller...
Annenizin, ananenizin vitrinini muhakkak gözden geçirin. Eminim ki şahane parçalar vardır ve mutfağınıza hem şıklık hem de ruh katacaklardır.

Etek: Polo garage
Bluz: Zara
Bot sandalet: Ninewest



1 yorum:

Beauty Follower dedi ki...

Wonderful shirt & sandals!

Have a lovely week dear :)

http://beautyfollower.blogspot.gr