28 Ağustos 2014 Perşembe

Fiyonk, puantiye aşkına

Bazı rujlar çok yaz, bazı elbiseler çok cici, bazı insanlar çok iyi ve bazı günler çok güzel demiştim geçenlerde bir gün. 
Tabi bu saydıklarımın tam aksi olanlar da var...
Sanırım insan giydiği ile sürdüğü ile baktığı ile gördüğü ile ve sevdiği ile ruh halini değiştirebiliyor.Aslında hayata bakışını bile değiştirebiliyor. Belki ömür uzunluğunu bile etkiliyor tüm bunlar...
Çok severek takip ettiğim Sevgili Rüzgar Mira Okan söylemişti bir söyleşisinde; İnsanlarla karşılaştığınızda yalnızca birkaç dakikanız oluyor ve karşınızdakinin aklında kalacağınız sıfatları aslında siz belirliyorsunuz. Ve o kurduğunuz cümlelerle belki de kendiniz için bir kapıyı daha aralıyorsunuz. Bu kapının maddi bir kapı olması gerekmiyor. 
Kendisi ile ilk yüz yüze tanıştığımızda bana yansıyan en belirgin özelliği zarafeti yanındaki güçlü duruşu ve şık gülümsemesiydi. E bu durumda giyindiğinin pek de bir önemi yoktu aslında. Gerçi zaten o da, her zamanki gibi yine çok iyiydi:)
Güzel insan vesselam ama en güzeli de aklı
Akıl önemli sevgili okur. Hem ne demişler 'İnsanlar giyimleri ile karşılanır, bildikleri, fikirleri ile uğurlanır'
Ben böyle aklı güzel insanların uğurlanmasından değil hep hayatımızda olmasından yanayım! Eksik olmasınlar;)
Gelelim konumuza;
Kombin tatil öncesi çekimlerden. Paylaştım da gittim diye düşünürken bir baktım ki taslak olarak bekliyor. 
Üzerimdeki elbise geçmiş sezonlardan. Kendisinde bir iki değişiklik yapıp ona tekrar şans verdim. Sanki spotlar onun üzerinde derken yeni aldığım pabuçlara ilişti gözlerim:) Nasıl da minik topuklular bir bilseniz:)
Saçlarım artık daha sarı, bir iki güne de kısalacaklar:)
En kısa zamanda sizlerle paylaşacağımdan zaten şüpheniz yoktur. Neticede oldukça paylaşımcı biriyim:)
NOT: Eğer Eylül ayı Women's Health'i hala almayanlarınız varsa, küserim! Çok netim; küserim!Şunun şurasında özenle yazıp hazırlamışım, bir bakıp değerlendirin hadi benim cici takipçilerim. 
Başlık 'Gardırop Piramidi'! Bir de okuyup paylaşanlarınız yok mu? İşte o an en mutlu benim benim benim:)







Elbise: İpekyol
Ayakkabı: Zara(Yeni sezon)
Çanta: Mango(Yeni sezon)

1 yorum:

Dyt. Melda Demiröz dedi ki...

Ruj,Mac-Sheen supreme a34 olabilir mi?:)