12 Mart 2012 Pazartesi

fusya gömlek ve ipek kadınlar yaklaşırken

Herkese merhabalar,
inanılmaz yoğun çalışıyoruz bu aralar...
Peki neden ekstra ekstra yoğunum bu aralar;  28 Nisan Cumartesi günü bu yıl ikincisini gerçekleştireceğimiz İPEK KADINLAR ın hazırlık aşaması her yıl gibi yoğun geçiyor da ondan. Eşsiz bir etkinlik sunmak üzere titizlikle çalışıyoruz.Bu yıl geçen yıla nazaran daha da tecrübe ve keyifle hazırlandığımız etkinlik için ise şimdiden çok çok heyecanlıyım. Konular oldukça farklı, iddalı; konuşmacılar ise birbirinden eşsiz.
Her yıl farklı konulara değindiğimiz etkinliğin içeriğini bizzat takip etmek için www.ipekadinlar.com adresini ziyaret etmeyi UNUTMAYIN!
Çünkü özetle belirtiyorum ki siz bir kadınsanız ve de çevresine duyarlı FARKLI bir kadınsanız bu organizasyon tam size göre. Geçen yıl ki konuşmacıları arasında Dyt. Elvan ODABAŞI KANAR, değerli Operatör Dr. Reha YAVUZER, değerli Stil ve İmaj Danışmanı Aysun KABA yer almaktaydı. Etkinlik tam 230 kadını bir araya getirmişti. Basında ise oldukça yoğun ilgi gördü.Etkinlik geliri MEMEDER e bağışlandı ve tekrarının yapılması için sürekli övgü aldı. Bizim ise zaten isteğimiz bu etkinliğin gelenekselleşmesi idi.Bu ise hiç de zor değildi...
Çünkü İpek Kadınlar diye isimlendirdiğimiz kadınlar;
duyan, dinleyen, konuşan, düşünen, farkındalığı yüksek ve en önemlisi elinden maddi veya manevi yardım etmek gelen kadınlarındı.
Onlar çevrelerinde fark yaratanlardı. 
İşte, tekrarının 28 Nisan Cumartesi günü yapılacağı İpek Kadınlar bu yıl 2 yaşında. Geçen yılki İpek Kadınlarının arasına yenilerini dahil etmek istiyor. Çünkü bu kadınların sayısı artarak zamanla milyonları aşsın istiyoruz.Daha çok kadını kozasından çıkarmak istiyoruz. Örnek kadınlar olarak onlara yardım elimizi uzatmak istiyoruz. İşte bu nedenle de bu yıl Kadına Yönelik Şiddet konusunu farklı yönleriyle ele alıyoruz. Evet ana temamız Kadına Yönelik Şiddet'e Hayır demek.
Konuşmacılar ise tabi ki öncelikle projenin mimarı olan Dyt. Elvan ODABAŞI KANAR
Değerli Psikolog ve Aile Terapisti İlkim ÖZ TAN
veeee yaptığı sosyal sorumluluk içerikli filmleri ve çalışmaları ile sevilen oyuncu  Mert FIRAT.
Konular Diyet Şiddeti'nden tutun da Kadının Farketmeden Maruz Kaldığı Ruhsal Şiddetli Yolculuk'tan, AŞK a kadar gidiyor. Aşka değinecek olan isim ise bize Başka Dilde Aşk adlı filmi ile farklı bir bakış açısı kazandıran Mert FIRAT.
 Yani konular yine bomba gibi. Ayrıca hepimizin ruhuna iyi gelen çikolata ve kahve ikramı yanında  Dyt. Ece Nevra DURUKAN keyifli sunumuyla konuşmacılar arasında. Tabi ki tatlı Formeo Diyetisyeni Esra Rahşan ÇALIŞKAN'da.
Peki, hazır bu kadar şiddete değinmişken bu yıl kimin yararına yapılıyor bu etkinlik?Belirtmeden geçmeyelim değil mi?
Bu yıl MOR ÇATI kadın sığınağı vakfına bağışlayacağız gelirlerimizi. Bir sürü İpek Kadını, Kadın derneklerini ve topluluklarını ise ağırlayacağız o gün.
Muhteşem bir müzik eşliğinde, harika lezzetlerin yer aldığı Coffee Breaklar ile bu güzel konuları dinlemek ve de hem cinslerimize bir katkı sağlamak için biz 28 Nisan da RİXOS GRAND ANKARA'da olacağız.
Tüm blogerları mutlaka bekliyorum söylememe dahi gerek yok sanırım?;)
Bakınız etkinliğin bazı çalışmaları?
NOT: Bu arada geçen yıl 1.İPEK KADINLAR'da   emeği geçen herkese çok teşekkürler. Bizler yani ablam ve ben projenin ev sahipleri olarak dünyaya iki tane İpek Kadın getirmek için hazırlanıyoruz biliyorsunuz hamileyiz:)Ne kadar ilginç değil mi ikimizin de kızı olacak ve ard arda. Bizi o gün karnı burnunda göreceksiniz ayrıca.
'Allahım nasıl giyineceğiz' demekten kendimizi alamıyoruz itiraf etmeden geçemeyeceğim:):)Ve kıyafet seçimi ile ilgili sorumluluk da bana ait!!!




İşte buyurun bu da davetiyesi. Edinmek için üzerindeki numaraya ulaşmanız isminize ayırtmanız yeterli!  Sadece 250 kadınla sınırlı bu etkinliğin yarısı şimdiden doldu, bilginize:)


İpek Kadınlar etkinliğindeki kıyafet seçimlerini zaten ele alacağım gerçekleştiğinde ve biliyorum ki o gün Ankara'nın en şık ama en şık kadınları olacak İPEK KADINLAR'da. Geçen yılki fotoğraflara isterseniz bir göz atın:http://www.ipekkadinlar.com/etkinlik-fotograflari.html
Ben bu yıldan daha da  çok ümitliyim, şıklık yarışı olacağı kanaatindeyim:)
Buluşma günü 28 NİSAN 2012 CUMARTESİ
Saat: 11:00-16:45
Yer: GRAND RİXOS ANKARA
Biz oradayız siz nerede?
TOPLANTI RENKLERİNE BAKIŞ!
Etkinlik öncesi ben toplantılarıma bakalım nasıl gidiyorum. İşte hazır fırsat bulmuşken bir tanesini paylaşayım dedim.
Büyüyen göbeğimle savaşarak ve barışarak ilerliyorum bu aralar. Savaşmak ;onu kıyafetlerle gizlemek olurken, barışmak ise onu kıyafetlerle ön plana çıkarmak şeklinde oluyor:)
Bu gün birazcık gizledik sanki kendisini:)
Fuşya Massimo Dutti ipek gömleğimi yeni aldığım Sisley sütlü kahve şifon etekle kombinledim. Belime siyah bir kuşak kullandım. Altımda siyah çoraplarım ve üstümde siyah ceketimle dikkati biraz enime değil de boyuma vermeye çalıştım. Saçlarım ise bir toplantıya yakışır türden orta topuz olarak yapıldı ve makyajımda eyeliner ve gömleğimin rengine yakın bir ruj kullandım.
Sanırım toplantı için hazırım?







NOT: STİLEO HAMİLELERİ!!!
Mutlaka bu eteklerden edinin! Hafta sonu üzerine seçtiğiniz farklı bir bluz ya da tişörtle sporlaşırken hafta içi bu tarz bir kombinle şıklaşıyor kendisi. Var olan renkleri ise bu rengin dışında bir de siyahtı. Tabi ben hazır bulmuşken bir de ondan edindim:)
Kemerleri mutlaka göbek altınıza sıkmadan kullanın. Böylece hem mideniz rahat edecek hem göbeğiniz kiloş bir etekle göze batmayacaktır. Tabi böyle eteklerde boyun kısa tercih edilişi de yine önemli...

Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

3 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

Çok gzl bir filmdi başka dilde AŞK...çok güzel bir konuyada değinmişsin bugün canım...Mert Fırat aynı zamanda benim kız arkadasımın abisi olur, şuan hakketiği yerde olduğunu düşünüyorum...gerçekten çok başarılı bir oyuncu...sen bugünde çok şeker olmuşsun mutlu haftalar fıstık ;)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

çokkkk güzeldi gerçekten, gerçi ben her filmini beğeniyorum. Mert Fırat inanılmaz birisi çok şeker çok mütevazi ve çok çok azimli. Nila'nın arkadaşısın o zaman:)Nİla da ipek kadınlarda olacak o gün. Mutlaka seni de bekliyorum canım hem tanışırız hem de bu güzel etkinliğe sen de katılmış olursun.Çok teşekkürlerr göbeğin el verdiği kadar kombinlemeye çalışıyorum işte canım;)

begum begum huuu dedi ki...

keşke ankarada olup katılabilseydim bu etkinliğe harika programı war... Fuşya çok yakışmış sana o minnak göbeğinle çok şeker durmuşsunuz:)))


begumyagci.blogspotr.com