6 Mart 2012 Salı

en baba kahvaltı

Hani dün bahsetmiştim ya pazar günü brunch a gittik diye. Bir de adı en baba kahvaltıydı diye. İşte o günden bir kaç kare paylaşmak istedim bakalım kimler neler giyinmiş, hafta sonunda şıklık mı yoksa rahatlık mı ön plandaymış?
Bu arada kocacım, bu cümleyi her gün söyleyebilirim sanki; iyi ki doğmuşsun gerçi benim her günki kahvaltım seninle en baba kahvaltı oluyor ama ;)
Şimdi geçelim ne giyinmiştiklere...
Kahvaltıya gitmeden düşündüm acaba ne giyinebilirim diye. Aklıma inanın gelenlerin hiç biri güzel olmadı. Bu bana çok ender olur ben aklımda kombinlediğimi mutlaka yerli yerinde kombinlerim. Ama o gün aksilik bu ya olmadı işte. Neyse bir baktım göbekte belirgin ee oldukça da yiyeceğim:) O zaman biraz rahat bir kıyafet tercih edeyim dedim ve gri oldukça bol bir bol bluz giyindim. Altına hani hepiniz bilirsiniz tüylü siyah bir eteğim varya onu giyindim. İnanın sporda da oldukça güzel duruyormuş. Bir de bunların üzerine kot gömleğimi giyindim salaş durması için de önünü iliklemedim. Saçlarımı dağınık bıraktım ve tüm bu kıyafetin altına da siyah çorap ve siyah babetlerimi tercih ettim. (Bu arada laf aramızda hala babet zamanı değil, dışarıda kar kış ve ben babet giyiniyorum olacak iş değil:)Maalesef boydan fotoğraf çekinmemişim ambiansın ve sohbetin güzelliğine dalarak. Hayır hayır gözüm sadece yiyeceklerde değildi:P
Tatlı kocam mavi ince kadife şalvar kesim pantolonunu,üzerine beyaz tişört ve beyaz keten gömleğini tüm bunların üzerine de gri yeleğini giyinmişti. 

Ablacık vatkalı ve üzeirnde dantelli punatiyeler olan bir bluz ile o punatiyelerin renginden bi skiny pantolon giyinmişti. Üzerine de yarım kollu krem kürkünü almıştı.

Çağrı ise kot pantolonu üzerine beyaz tişörtünü ve süt kahvesi hırkasını giyinmişti. 
Cemile lacivert, beyaz bir kombin yapmış altına da sütlü kahve bir pantolon tercih etmişti.


 Eşi ve tatlı arkadaşımız olan Serkan ise aynı renkleri taşıyan kombiniyle gelmişti. Lacivert bir kazak beyaz bir gömlek ve sütlü kahve bir pantolon.
İlkecim ise avukat olduğundan hafta içi oldukça klasik giyinmek zorunda kalıyor. Ve hafta sonu olunca en sevdiği seçenekler spor kıyafetler. Hatta bizim bebişe de benzerlerini almış baksanıza:):)

Şöyleee bir toparlıyorum herkes eşi ile uyumlu ve bir o kadar rahat seçimler yapmıştı. Demek ki neymiş şık olmak aynı zamanda rahat da olmak anlamına geliyormuş;)

Nice güzel kahvaltılarımız olsun. En baba kahvaltılarımız aramıza katılan yeni baba adayları ile gelenekselleşsin inşallah:)
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

Hiç yorum yok: