24 Mart 2012 Cumartesi

neon sarı ve bilinmez bir renk:)

Selamlar sevgiler herkese:)
Yine bir cumartesiye mi geldik ne? İnanın koşturmacadan hiç anlamamışım. Bu sabah bugün cumartesi diye düşününce bir an öylece kalakaldım. Neyse demekki her şey yolunda ki zamanın nasıl geçtiğini anlamıyoruz.
Hala kelebekleri göremediğim ama en azından güneşin yüzümüze sıcak sıcak değdiği bir günden yazıyorum sayın takipçilerim.Günayydın Ankaraaaa diye bağırmak geldi içimden bu ara:)
 Ankara'da hava şahane bugün. İşte ben de bu nedenle gaza geldim ve komple açık renk giyindim. Üzerimde yazdan kalma bir günden beyaz bir elbisem var. Altına aynı renkten bir çorap giyindim büyük bir cesaretle:)
Bu elbiseyi giyinince inanılmaz mutlu oldum çünkü hala bol geliyor:) Beline, kısa botlarım ve bileziklerimle uyumlu bir kemer taktım. Saçlarım ahenkle olmasa da hafiften dans eder konumda:) Bu gün oldukça soft bir makyaj yaptım. Rujumun rengi tam bu yılın moda renklerine yakışır türden mutlaka edinin bitmeden; MAC AC0 Sheen Supreme!
Ayrıca çok sevdiğim sarı ayakkabılarımı nihayet bugün dışarıda giyinme fırsatı bulacağım:) Üzerime kısa bir mont aldım. İnanın bunun rengini tam bilmiyor ve uydurmakta zorlanıyorum:):) Ne desek acaba Küflü Tozlu Vizon :P:P tamam tamam olmadı:)
Cumartesi günü için oldukça rahat kıyafetimle iş çıkışı Tunalı'da turlamayı düşlüyorum. Çok yorulmamam lazım çünkü yarın karnı burnunda çekimimiz var. Fotoğrafçımız ise tabi ki yine Fotoğraf Çekmecesinin tatlı sahibi Aylin Çifçi Demir. Bizim için taaa Samsun'dan geliyor belki de başka bir şehirden! Hiç belli olmaz şuan bir yerlerde çekim yapıyor olabilir. Çekilen fotoğrafları ise sizinle mutlaka paylaşacağım. Yarın giyineceklerimizi ise iş çıkışı planlamayı düşünüyorum şimdi ise işime dönüyorum.







 Sanırım bir kaç ay daha giyilebilinir;)
Elbise: Vera Moda
Hırka: Zara
Botlar: Zara
Sarı Ayakkabılar: Sisley
Bileklikler: Stradivarius(böyle mi yazılıyordu acaba:):)
Mont: Zara
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyi'den

Hiç yorum yok: