23 Mart 2012 Cuma

lacivert ve cimen yesili:)

Güzel bir gün bugün, hem de çok güzel...
Dün saat 21:00 e kadar toplantımız vardı ama çok keyifli bir toplantıydı. Yeni bir firma ile tanıştık ve İpek Kadınlarda onlar da yer alacaklar. Ürünlerinden ayrıca bahsedeceğim;) İlginizi çekeceğinden ise şüphem yok!
Hava yine harika ve bir de bebişimizi görmeye gideceğiz bugün:)Sanki kocamla ilk buluştuğumuz zamanları hatırlıyor ve heyecanım tıpkı o heyecana benziyor. Bakalım Mira'mız ne kadar büyümüş? Ne kadar heyecanlı bir süreç!!!O kadar merak ediyorum ki onu:)
Bugün detaylı ultrasonumuz var. 22 hafta 6 günlüğüz:) Tabi bu arada işlerim de oldukça yoğun bu nedenle hemen postumu paylaşıp işlerime dönmem gerekiyor;)
Sizler için, evet sizler için bahar geliyoru hatırlatmak adına açık renk pantolon giyindim bugün. Üzerimde ise lacivert yeşil biyeli ve altın sarı düğmeli bir gömlek var. Gömleği alalı çok oluyor fakat henüz giyebildim. Bu arada sanırım biraz daha giymeseymişim giyinemeyecekmişim:):)
Kök zümrüt yüzüğüm ve küpelerim gömleğin biyelerini ortaya çıkarmak için hazırlar:) Omzuma attığım çimen yeşili hırkam ise her an üşüyebilirim diye alındı yanıma. Bu kıyafetin üzerine ise krem renk kısa montumu giyindim.
Saçlarım! Evet, kuaföre gittim uzun zamandan sonra. 'Hep kendim yapıyorum hep kendim' dedim ve Mira'cığıma süpriz olsun diye kuaföre gittim. Bu arada sanki bizim gibi o da bizi görecekmiş gibi davranıyorum değil mi? Delilik çocuğuma geçer mi acaba:)
Bugün işte böyleyim







 İzininizle ben kaçıyorum:)
Gömlek: Koton
Atlet: Zara
Pantolon: Zara
Hırka: Zara
Mont: Mango
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyi'den

2 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

AAA bayıldım şaclarının dalgasına:) çok yakışmış valla ne güsell süpriz umarımö mirada senin gibi tatlı şekerşirin olur:) Renkler çok yakışmış :) Selam söle Miraya bizdende:))


begumyagci.blogspot.com

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

teşekkürler, beğenmene sevindim güzel saçlı blogger:) Bana da iyi geldi değişiklik. Çok sevgiler:)