14 Mart 2012 Çarşamba

siyah fiyonk

Bugün aslında rengarenk giyinirim diye düşünmüştüm ama akşam yatmadan izlediğim açık oturum programları biraz zihnimi karartmış olacak ki elim hep siyahlara gitti. Dünya'ya bir çocuk getireceğim üstelik de kız olacak ve insan kendini her ne kadar televizyondan uzak tutsa da bir şekilde ya gazetede ya da internette gündemle yüzyüze geliyor. Umarım güzel günler görürüz ve elimizden gelen her şeyi öncelikle kadınlar olarak yapmaya her daim hazır oluruz.
Evet evet siyah giyindim. Üzerimdeki beyaz ise umudun ve hayallerin rengi diye isimledirsem yeridir.
Geçenlerde bahsettiğim şifon eteğin siyahı da işte bu gördüğünüz etek. Üzerine beyaz kol düğmeli bir gömlek ve yakasına siyah bir fiyonk taktım. Üzerime ise kolları oldukça farklı bir siyah ceket giyindim. Kabul ediyorum biraz fazla karattım renkleri ama yaz geliyor farklı renklerle karşınızda mutlaka olurum;) Saçlarımı bu aralar hep böyle yapıyorum çünkü artık değişiklik vakti geldi de çattı. Boyu uzadı modeli bozuldu ve ancak ve ancak topluyken kendimi iyi hisseder oldum. Belki bu akşam bir değişiklik yapabilirim iş çıkışı;) kim bilir?
Hem bakarsınız değişiklik bana da size de iyi gelir:)
Makyaj için yine Stileo favorilerinden olan Chanel 67 sizlerle ve tabi ki vazgeçilmezim mac eyeliner:)
İşte bugünlük böyleyim





 Bakıyoruz Mira'cık bu ceketede mi dar geliyor:)
 İşte tam o anda bir tekme geliyor. Tamam tamam eller yukarı:)
 Bişi yapmadım annecim:):):)


 evett bakıyoruz manşetler ne durumda? Beyaz gömlek için en dikkat edilmesi gereken konu beyazlığı akşama kadar muhafaza edebilmek. Yok mümkün olmuyor mu o zaman lütfen beyaz gömlek giyinmeyi tercih etmeyin;)

 bitanem sen bir doğ seninle ne defileler yapıcaz bak sana neler giydirip ne pozlar verdiricem:)
 bir munzur fikir geldi aklıma hadi bakalım hayırlısı:)

Bu arada 8 Mart Kadınlar Günü'nde biliyorsunuz Bi Party House da bir öğle yemeği yemiştik keyifli bir Elvan Odabaşı Kanar sunumu eşliğinde. Bazı kareler geçti güne dair elime, burada da paylaşmak istedim. Bakın o gün kadınlar  ne kadar da şıktı.




 işte karşınızda etkinliğin hamileleri:)
 burada neye gülmüşüm bu kadar hiç hatırlamıyorum ama kareyi yakalayanı tebrik ediyorum:)
Bu arada Bi Party House bünyesinde toplantı, doğumgünü vs gibi butik eğlenceleri keyifle ve özenle gerçekleştiriyor. Sahibi Bilge Hanım bir hayli titiz ve zevkli bu konuda.Aklınızda bulunsun.
Darısı 8 Mart 2013 Dünya Kadınlar Gününe.
Belki kim bilir Stileo o tarihe Bilge Hanım'ın da önerisi üzerine minik bir defile hazırlar;)
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

2 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

maşallah senin kadar sevimli hamile kombini yapan azdır zayıflığınında payı büyük tabi:)
(mart ne güzel geçmiş:) Ablanda sende pek sevimlisiniz:) anne kız kombinleri pekçok olduğu için sizin defileleri izlenek pek eğlenceli olucak eminim:)


begumyagci.blogspot.com

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

teşekkürler begüm begüm huuu:)Artık pek zayıf sayılmasam da kıyafet sihirleri ile kamufüle ediyorum diyelim:) Çok teşekkürler beğenin için:) anne kız kombini de olabilir ama sanırım defileler biraz yetişkinlerden yana olur gibi. Afacanlara kıyamam ben:)Mira ayrı tabi o her şekilde maruz kalacak benim süslemelerime:) Şu kuşaktan ona da mı yapsam acaba şimdiden?:)Göbekli olursa göbeğini gizleriz hihi:)