25 Kasım 2014 Salı

mobile kombin ; momtage

Günaydınlar hepinize,
gün karla başladı Ankara'da. Her yerde sis, yerlerde biraz kar vardı. Mira çok şaşırdı yine, bu sefer de gökyüzü beyaz diye:) Sabah neşem, sarı kafam, hayal bebeğim benim...
Ben bu aralar annemin gardırobunu özlüyorum. Ondan kalanlara Momtage kıyafetler diyorum. Çok keyifli ondan kalanlarla kombinler yaratmak, her birinden ilham almak, çizmek ve zihnimde ilmek ilmek dokumak. Her satırın altı bu aralar onun yazdıkları...
...
Bordo sen ne kadar güzel bir renksin. Sanki bıraksam konuşacak, onu bana anlatacak gibisin...
Sen yeşille birlikte annemin rengiydin. Onun için en muhteşem ikiliydin
...
Bu havalar bana pek iyi gelmez de...
Niyeyse çayımı alıp onu düşünmek isterim kesintisiz. Biraz düşünmek sonra kaçınılmaz olarak ağlamak...Ağlarken gülmek, güldüğümüz günleri düşünüp güne kaldığım yerden devam etmek...
İnsan kaybettiği insanı gülerken hatırlayınca hayatına devam edebiliyor. İşte o nedenle güldürmek her şeye değer.
Komik kadındı annem, çok da güzel gülerdi...
Güzel günlerdi
...
Bir gömlek nelere kadirsin,umarım bana verdiğin gibi başkalarına da ilham verirsin.
Bu arada Elvin, artık işine dönmelisin:)

Momtage: Anne kıyafetlerine değer veren, gardırop piramidinin yapı taşlarını oluşturan bir stileo akımıdır kendisi. Annenizin size hitap eden kıyafetleri muhakkak vardır. Hadi şimdi bu hafta bir gün onun dolabından giyinin. Onunla birer fotoğraf çektirin. Ona yenisini alın ama siz onunkilerden ilham alın. İnanın daha güzelleri henüz dikilmedi. Çünkü annenizin kokusu, hatırası henüz yeni dikilmiş olanlara işlemedi.Unutmadan; bazı kıyafetleri ömürlük alın ve kendi kızınıza, oğlunuza bırakacağınızı anımsayın.

Mutlu salılar...






Krep gömlek: Momtage
Pantolon: Network
Ceket ve şal: Zara
Pantolon askı: Dede yadigarı
Ayakkabı: Hotiç


3 yorum:

Bengü Burcu İPEK dedi ki...

Yine çok güzel, yine çok özel ve derin. Çok beğendim ki!

Adsız dedi ki...

Elvin hanım siz ne güzel bir insansınız, anneniz sizi görüyor ve gurur duyuyordur eminim. Mira'da çok şanslı sizin gibi bir annesi olduğu için. Yine çok şık ve ilham alınasısınız. Sevgiler

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Bengü çok teşekkürler:)
Elvan Özen: Çok utandım umarım öyledir... Çok teşekkürler, sevgiler