21 Kasım 2014 Cuma

instagram kombinleri

Canım bloğum!!!İnstagram çıktı çıkalı biliyorum seni çok ihmal ediyorum. İnstagram da paylaşıp post yapmadığım çok kombinim oluyor, doğru. Ama hangimizin olmuyor ki:) Ben seni seviyorum bir de seni takip edenleri daha çok seviyorum. Zamanla her şey daha iyi olacak, emin olabilirsin.Belki saat 12'yi geçtikten sonra bir siteye bile dönüşebilir ve öyle kalabilirsin! Hayal etmek önemli:)
Sana maruzatımı aktardığıma göre, geçenlerde giyindiğim kombinlerimden ikisini son ilham alınma tarihleri geçmeden şurada bir yerlere bırakıyorum. Kimin, kimi, ne zaman ilham alacağı belli olmaz değil mi;)
Öpüyorum canım benim... 



Etek: Stradivarius
Balıkçı yaka kazak: Zara
Gömlek: Massimo Dutti
Saat: Fossil
Kemer: Machka
Çizme: Hotiç


Etek: Mango (eski sezon)
Balıkçı yaka: Zara (yeni sezon)
Ayakkabı: Zara 
Saat: Micheal Kors
Clutch: Pull and Bear
Bileklikler: Hotiç

3 yorum:

Sibel dedi ki...

İkinci kombindeki kazağı hemen almam lazım:)) ve özellikle ilk kombindeki yüzüklere, ojenin uyumuna bayıldım:)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Sibel: O kazağın başka renkleri de var onlardan da alsana çok güzellerdi:) Öperim ki seni ve bloğuma ziyaretini

minikkus dedi ki...

inceciksin, zarifsin, güzelsin, canımsın, benim bitanecik arkadasımsın, kardesimsin <3 ve umarım bütün bu saydıklarımın farkındasın ^.^