18 Kasım 2014 Salı

güneş gibi

Herkese Merhaba,
Sarı vanilya karşınızdayım ama sorun bakalım neden?
Kızım bu aralar Güneş'e taktı,
aslında Ay'a da takmış durumda:) Özetle gökyüzü ile pek bir ilgilenir olduk. Mesela kaplan olucam diyor zannedip kaplanlı tulum almışken meğer bizim ki 'kaptan olucam' diyormuş. Kaptan dan kastımız da Pilot olmak. Uçak kullanacakmış falan.Anlatıyor' bööööyle böööyle uçuyor uçuğğğyooorrr Mia'  Gökyüzü oldukça ilginç geliyor ona. Uçma kısmı her ne kadar beni tedirgin edip takıntılarıma takıntı katsa da çok tatlı ya Mira:) Bu arada kaplanlı tulumunu da  benimsetip üşümeden uyuma olayına çare bulduk.Uyku için ideal tek kıyafet Tulum bence. Hatta sadece uyku için ideal diyebiliriz. Büyükleri olsa giyinmez misiniz:) :) :) Mesela ben giyinirim. 
 Mira bir de bu soğuk günlerde güneşi görünce bir mutlu oluyor bir mutlu oluyor ki görmelisiniz. Planlar yapıyor sabahtan; pağka gidiceeez, markete gidiceez, mor soğan alıcaz (mor soğan ne alaka demeyin alacakmış), oyun oynucaz ,kibap (kitap) okuycaz ... Kime çekti bilmiyorum ama güneş enerji veriyor kızımıza:P
Ben de o yüzden onun için güneş olayım istedim. Bu halimi çok sevdi:) Gelip gidip eteğime dokunduğunu yanaklarımı (hafifçe sıkarak) okşadığını söyleyebilirim. Şu sıralar havalar güzel tam da sarıların mavilerin havasındayız. Misal sırada gökyüzü mavisi var. 
Herkese bol güneşli bol mavili Salı'lar...











Trenchcoat, Etek, Triko ve Kemerler: Yargıcı
Vanilya çorap: Calzedonia
Botlar: Hotiç
İpek Gömlek: Massimo Dutti
Çanta: Matraş
Yüzükler: Zafer Beşikçi



Hiç yorum yok: