20 Ekim 2014 Pazartesi

maskülen stileo

Bir duruşun olmalı hayatta,
bildiğinle, giyindiğinle...
ne içindeki çocuğu öldüreceksin, ne de onun şımarık ellerinde oyuncak olacaksın yani:)
yerine göre çocuk yerine göre yetişkin olacaksın ama illaki kendin olacaksın...
son zamanlarda çok takılır oldum bu konuya
Hangi marka giyindiğin önemli değil
üzerinden özen akmalı, temizlik metrelerce öteden okunmalı
önce kendine saygından sonra karşındakine saygından dikkat etmelisin kılık kıyafetine
Okuldan mezun olup yanıma gelen pırlanta gibi gençler olur
Görüşmenin içerisinde ilk dikkat ettiğim konudur, özen!
Zevkimizin örtüşmesi gerekmez; bir beyaz gömlek, ütülü bir kıyafet, taranmış saçlar yeter. Bayan dediğinde az biraz makyaj, erkek dediğinde kapalı üst gömlek düğmesi beklerim en azından:) Yaka bir yanda bağır gözler önünde olmasın mümkünse!
İster yüz yüze olsun görüşme, isterse çağımızın getirdiği diğer seçeneklerle (skype vs)...
Bu kuralım hiç ama hiç değişmez.
Özetle; sevgili gençler sevgili yaşıtlarım, iş görüşmelerine kaçıncı kez gidiyor olursanız olun her zaman hayatınızın işini bulacakmışsınız gibi gidin. Ve bulduğunuz işe hayatınızın işi gibi davranın. Temiz olun, özenli olun. İster her gün aynı kıyafeti giyinmek zorunda olun ister kombinlerin en görülmeyeni ile çıkın sahneye.  Ama unutmayın her gün çıktığınız o sahne sizin. Her ne kadar çerçevesi kurum tarafından belirlense de siz kendinizi oynuyorsunuz o sahnede.
Hadi bakalım buyurun yeni bir haftaya yeni bir Pazartesi'ye:)










Saçımın arkasını merak edecekler tanıyorum aranızda:) O nedenle ithaf edilir aşağıdaki fotoğraf onlara:)
Çok büyük bir beklentiniz olmasın neticede bir teyze, bir anane, bir hanımnene topuzundan bahsediyoruz hepinize:):)


Bu topuz için; Saçınız eğer düz değilse fön şart! Düz saçın iç taraflarına biraz krepe atıyorsunuz sonra saçı kulaklarınızın üstünden geçirip(sıkmadan) ensede lastikle topluyorsunuz. Sonra istediğiniz gibi üst ve yanları kabartabilirsiniz yani ne kadar teyze olacağınız sizin inisiyatifinizde:)Topladığınız at kuyruğu saçı da krepe yaparak karıştırıyor sonra da saat yönünde ( bu önemli! :) etrafında çeviriyorsunuz. Tel tokalarla oradan buradan sabitliyor yaptığınız saçla gurur duyuyorsunuz. Bakınız ne kadar da basitmiş:)

Pantolon: Sisley
Hırka: Yargıcı
Gömlek: Machka
Ayakkabı:İnci
Çanta: Matraş
Askı: Bir pasajdan alınan dede pantolon askısı
Aksesuarların tümü hediye

8 yorum:

my lifebook dedi ki...

O kadar Elvinsin ki bu postta ve o kadar güzelsin tam bir Elvin gibi ve ben asırı ozledim seni ve neden butun duygular bu kadar coskulu su an ve bu yorum neden yeniyetme yeteneksiz bir şairin şiiri gibi yarım😬

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

hhahahah yine güldüm yine çok özledim yine çok seviyorum seni

Beauty Follower dedi ki...

Marvellous preppy look!

http://beautyfollower.blogspot.gr

Gülcan dedi ki...

elvin hn. mira nın ponpon eteği için sizden cevap bekliyorum lütfen...

escapist pudisse dedi ki...

tam da tam da istediğim tarz! Bu kadar zarif bi vücuda sahip olunca sen de tek kelimeyle harika durmus bu kombin! O pantolon o gömlek o kurdele!Hele o hırkayı üzerine atıp olaya daha da maskülen havalar katmalar falan :) senle styling çekimleri yapmak istiyorum hem de hemen ELvin:)

Adsız dedi ki...

elvin hanim gomleginizde fiyonk detayi kendisinde mi vardi?

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Merhaba kurdeleyi ben ekledim dokusu sert kumas bir kemerdi ve bir elbiseme aitti.Siz de deneyebilirsiniz:)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Merhaba kurdeleyi ben ekledim dokusu sert kumas bir kemerdi ve bir elbiseme aitti.Siz de deneyebilirsiniz:)