17 Ekim 2014 Cuma

kareli

Şimdi resimlere uzaktan baksanız başlığın resimlerle ne ilgisi var diyebilirsiniz
Ama benim bu ceketi sevme sebebimin astarı olduğunu ancak dikkatlice bakınca görebilirsiniz.

Kimin kimi, neyi seveceği hiç belli olmaz sevgili okur:) Ben bunu büyüdükçe anladım! Geç kalmayasın diye de seninle de paylaşıyorum.
Geçenlerde bir yerlerde okumuştum 'Herkesi sevecek biri muhakkak vardır. Belki herkesi herkes sevemez ama biri muhakkak sever.'
Konumuza dönecek olursam, kıyafetler için de durum aynı.
Misal ben! Çok nadir olmayarak ' bunu kim giyinir'diyorum, hooop dememe kalmadan bahsettiğim parçayı alıp kasada bekleyen kişinin arkasında kendimi buluyorum.Üstelik, her zaman da tarzını hiç beğenmeyeceğim kişiler olmuyorlar o tüketiciler. Bildiğin senden bendenler:)
Bir süre önce öyle düşünmemeye karar verdim. 'Bir süre önce' dediğim de bayaaaa oluyor:)
Böyle düşününce de stilimin özgürleştiğini fark ettim. Farklı kombinler yaratabildiğimi fark ettim.

Herkesin vücuduna, ruhuna yakışan bir stili muhakkak olmalı ve bunun için de 'Gardırop Piramidi'ni muhakkak oluşturmalı ama sitilini özgürleştirmek için de -giymem- diyebileceği parçalara da zaman zaman şans tanımalı.
Farklı giyiniyor, stil sahibi görünüyor olmak için illa ki herkesin Audrey Hepburn olmasına gerek yok:) O bir efsane olarak hafızalarda kalabilir.
Tabi ki beğendiğiniz ikonlardan, kombinlerden esinlenin ama lütfen kendinizden bir şeyler ekleyin. Misal benim gibi kombini çorbaya çevirmeyin :):)

Mutlu bir Cuma olsun mu?
Eh hadi bakalım bu seferlik de benim dediğim olsun; Cuma'mız mutlu kutlu hayırlı olsun:)






Not: Eylül ayı Women's Health de çıkan yazım 'Gardırop Piramidi'ni muhakkak sizlerle paylaşacağım. Sadece uygun kombini hazırlamayı bekliyorum. Dergiye ulaşamamış olanları tabi ki de unutmuş değilim.

Ceket: Twist (Eski sezon)
Pantolon: Zara
Kemer: Yargıcı
Ayakkabı: İnci
Gömlek: Beymen Club
Saat: Micheal Kors

Hiç yorum yok: