15 Ekim 2014 Çarşamba

hırka

Hiç bu zamana kadar 'hırka' ismini yazmadığımı fark ettim.
Hem dilimde hem giyimimde çok kullanmama rağmen neden kalemimden geçmemiş bu isim, hiç bilmiyorum.Severim hırkaları! Onlar kombinlerimin sonbahardaki tamamlayıcıları. Tıpkı yemeğin yanındaki makarna, (kepekli pirinçle yapılmış!)pilav gibi.
Hırkayı hiç yazmamış olmam çok önemli mi? Aslında hayır. Demek ki sırası değilmiş ki yazmamışım.
Her şeyin bir sırası yeri olduğuna inanırım.
Ve bu aralar oldukça şaşkınım.
Hiç sırası olmayan şeyleri yaşamıyor muyuz sizce de?
Hiç bir zaman sırası gelmemesi gereken konular değil mi bunlar?
Şaşırıp kalıyorum...
doğaya bakıyorum misal,
'sen bunu hak etmiyorsun' diyorum. 'Bizden beklentin bu değil biliyorum' diyorum
Enerji dolu, huzur dolu günler diliyorum ve beyaz beyaz hayaller kuruyorum...
Sonra hava serinlemeye başlamışken baş gösteren doğanın o kucaklayıcı renginden olan hırkama sarılıyorum. Güvende hissediyorum.
İnsanın doğduğu andaki ilk ihtiyacından bahsediyorum. Tüm canlılar için güven istiyorum.
Gündemin bu kadar can sıkıcı olduğu, kaygı verici olduğu bu günler için belki post yazmak çok yeri değil biliyorum. Ama içimizden gelmeyen bir çok şeyi yaptığımızı düşününce, yazmaya karar veriyorum.
Basit şeyleri düşünebileceğimiz, huzurdan dört köşe olduğumuz gündemleri paylaşmak dileğiyle...
Bu arada sizce de doğa en güzel halinde değil mi bu aralar, sizce de beyaz ile taba çok yakışmamış mı birbirine?
Sevgilerimle











Beyaz Gömlek: Beymen
Etek: Stradivarius
Hırka: Stefanel
Kemer: Mango
Ayakkabı ve bot: Hotiç
Çanta: Matraş
Yaka aksesuarı: Suare Butik 'keşke kapanmasaydı:('


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bayıldım! Kemer müthiş bir hava katmış. Bu sezondan mı? Kocaman sevgiler!
Sibel Y :)

Adsız dedi ki...

Ayakkabı ve botunuz tek başına da çok güzel. Farklı kombinlerde görmek isterim.