22 Ekim 2014 Çarşamba

hikaye

Hikayesi olan parçalara bayılırım ben. Özellikle takılar benim için en eşsiz hediyedir; büyük büyük annanenin küpesi, yüzüğü veya saati diye bahsedilir ya:)
Düşünsenize o kadar yıl başka bir tende sergilenmiş, sevgiyle taşınmış sonra da size hediye edilmiş. Varsa böyle hediyeleriniz kıymetini bilin;)

Niyeyse su yeşili de bana öyle bir renk gibi gelir. Son derece nostaljik, son derece yaşanmışlık gizli bir renk değil mi sizce de? Sanki renkler miras bırakılabilir olsa o ilk sıralarda gelir...
Farklı bir huzuru var bu rengin. Öyle her kumaşa her modele her aksesuara da yakışmıyor. Anlayacağınız çok da kolay bir renk değil. Benim kombinimde öyle miras tadında bir parça yoktu ama zannediyorum ki bu elbiseyi kızıma ayıracağım:) Çok değişik formlarda, farklı renklerle kombinlemek mümkün kendisini. Kumaşı ise inanılmaz narin. Elbisenin kesimi ve modeli de oldukça şirin. Yıllara meydan okuyup kızıma kalabilecek bence, kendisine güveniyorum:)

Yeşili bir kenara bırakırsak bu aralar tabaya çok taktığımı fark etmissinizdir. Üzülmeyin yakında geçer, ne renkler geldi geçti Stileo'dan düşünsenize!!!
Kombinden keyif almanız dileğiyle:)












Elbise: Benetton
Trenchcoat+ clutch+ şapka ve kemer: Yargıcı
Gömlek: Stradivarius
Ayakkabı: Hotiç bir takipçimin isteği üzerine başka bir kombinde daha kullanmış oldum:) Umarım keyif alır
Saat: Festina
Küpe: Accessorize
Gözlük: Burberry
Yün Hırka: Mango (Yalnızca dekor oldu tıpkı madem gibi:)



1 yorum:

tuğba dedi ki...

kombine bayıldım size bayıldım maşallah çok güzel olmuşssunuz.elbiseyi çok beğendim baktım ama bulamadım online satış yok sanırım