6 Nisan 2012 Cuma

yesil ile pembe:)

Çok mutluyummmm çünkü sonunda fotoğraflarımız elimize ulaştı. Hem de o kadar şirin bir paketle ki sormayın...Bakın gitsin:) Zaten fotoğraflardan bazılarını dayanamayıp paylaştım. Bugün güzel başlamıştım güne paketlerle daha da motive oldum işime:)Çabuk çabuk çalışıp arada da post yazıp birazdan da çıkıp toplantı yapmak üzerine kurulu bir üretim bandındayım:)Geçerken size el sallarım birazdan:)
Bugün bir kaç yıl önce etek olarak aldığım kıyafeti bluz olarak giyindim. Bilirsiniz ben kıyafetlere aslında etek, bluz diye isim takmam. Beğenirim alırım eğer o haliyle kalacaksa kalır ama kalmazsa zaman içinde şekil ve isim değiştirir. Yeterki kumaşını sevelim, sevilelim:P
Üzerinde yeşillerden tutun da pembenin tüm tonlarına kadar var. Artık hamile karnıma sanırım 9. aya kadar eşlik edecek bu kıyafet.Hani bana soruluyor ya hamile kıyafetleri alıyor musunuz? Hayır almıyorum işte böyle kıyafetlerimi hamile kıyafeti haline dönüştürüyorum hem de orjinallerini bozmadan;)
Buluzun altına vişne rengi bir pantolon giyindim. Tamam beli inanılmaz sıkıyor ama farkediliyor mu? Bence hayır:) Onun da bir çözümünü buldum çünkü;) ama sır;)
Üzerimde yeşil hırkam, boynumda krem renk şalım var. Bu şalı da olur da bir gün umreye gidersem diye almıştım:P Ne kadar da büyükmüş yahu sar sar bitmiyor da...
Saçlarım toplu, ayakkabılarım topuksuz bugün.
Deri kısa montum ve kahverengi kocamik çantamla işte tam karşınızdayım.Boynumda sıra sıra incilerim var; her biri bir başka sevdiğim insandan hediye. Yüzüklerimden biri yani pembe olanı en ama en özeli; halama ait. O yüzüğü annesi yani babannem almış ona ve kızına bırakmış giderken. Ben de sırf güzelliğini paylaşmak için ödünç aldım, taktım ama yerine iade tabi:)
İşte bugün böyleyim.

 İşte paketler:) İçlerinde şirin albümlerimiz var Mavili ve Miralı:)
Ne kadar da özenli ve orjjinal, eline sağlık Ayçim:)
Şimdi ben









Etek bluz: Twist
Hırka: Zara
Pantolon: İpekyol
Ayakkabı: İnci
Çanta: Matraş

Bugün biraz renkli biraz rahat biraz da fazlaca mutluyum.
İşte o nedenle
Sevgiler ve mutluluklar benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

Hiç yorum yok: