3 Nisan 2012 Salı

Stileo artık Sıfır Kalori okurlarıyla:)

İlk sayısı 1 Eylül 2007 de çıkmıştı. Ne kadar heyecanlıydık anlatamam. Amacımız doğru bilgilerin keyifli köşelerle desteklenip ücretsiz bir şekilde bireylere ulaşmasıydı. Hatırlıyorum da ilk basım yaklaşık 500 adet falandı. Yok yok hatırlamıyorum:) Bu arada ilk olarak renksizdi Sıfır Kalori. O halini de çok severdim ben fakat gelin görün ki günün birinde yaptığımız anketle renklenmesine karar vermiş olduk. Ama tabi bu hali de oldukça cicili bicili oldu. Bu arada gazetenin ilk ekibi; ablam ben çağrı emrah dı yani bu sefer 3 değil dört silahşörler:P Tabi sonra ekip değişti değişti değişti:)
Nerden nereye:)
Şimdi bunları niye anlatıyorum.
Zaten eğer Ankara'lı iseniz mutlaka gazetemize rastlamışsınızdır. Rastlamadıysanız da her an rastlayabilirsiniz. Her ay takip etmek için bilgi@formeo.com.tr adresinize talep maili gönderebilirsiniz;) Yok ben sitesinden takip ederim derseniz zaten http://www.formeo.com.tr/sifir-kalori.html# bu link size yardımcı olacaktır. Yıllar sekmeninden geçmişe yolculuk da yapabilirsiniz.İşte o zaman kocamannnn bir arşive ulaşmış olacaksınız.
Evet artık 2007 yılından beri kesintisiz yayın hayatına devam eden Aylık Sağlık ve Beslenme Gazetesinde Stileo köşesi de olacak. Şimdi ne alaka diye düşünebilirsiniz, haklısınız ben de düşünmüştüm. Ama gelin görün ki ortak bir noktada buluştuk:) Hamileler için giyim ve vücut tipine yönelik giyim tüyoları hakkında yazabileceğim düşünüldü. Buluruz yazacak bir şeylerrrr hem baktık tıkanıyoruz konuda, bağımsız bir köşe olur, fena mı? Söz, büyük itinayla yazıyor olacağım:)
Bu arada dip not: Gazete her ay değişmekle beraber tam 6000 kişiye elden ulaşıyor her ay. Mail olarak ulaştırılanları saymıyorum. Bu yıl Eylül ayında tam 5 yaşına girecek. Maşallah maşallah tosunumuza:)
Neyse çok gevezelik ettim sanırım;)
Bakalım ben ne yazmışım bu ayki ilk köşemde?



Köşemin başlık tasarımını ben çok beğendim, ya siz;)


Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

Hiç yorum yok: