10 Nisan 2012 Salı

sekerli bir gün!

İşte şekerli biraz da yağmurlu bir günden herkese merhaba,
Bugün Bir Stileo hamilesinin günlüğü şeklinde başlayacak olan yazımın nedenini hemen açıklıyorum; Evet artık 6,5 aylık hamile olan ben, şeker yüklemesi yaptırmak durumunda olduğum için Dr a gittim. İnanın tatlısever birisi olarak bu kadar zorlanacağımı hiç tahmin etmemiştim. Allahım o nasıl şekerli bir sudur öyle:( Kimse bana lohusa şerbetinden bahsetmesin hal böyleyse:)
Neyse ki yaptırdık bitti...Bakalım, inşallah sonuçlar güzel gelir ve Miracık için bir risk teşkil etmez annesinin tatlıseverliği.
Ee ben de dedim madem şekerli bir gün olacak o zaman şeker tadında renkler tercih edeyim bugün. İşte bu nedenle her ikisini bir birine çok yakıştırdığım su yeşilini(mint deniliyor bu arada bu renge)ve toz pembeyi kombinledim sizler için. Üzerimdeki yine bir bluz değil, elbise!
Zaten anlatmama gerek yok biliyorsunuz artık; nasıl aslını kaybetmeden bir elbisenin bluz olacağını;) Toz pembe pantolonuma ise hala girebiliyormuşum:) Üzerine giyindiğim pili pili bluzumla arasına bir de kalın bir kemer kondurdum. Bluzun pileleri biraz kalın olduğu için ince kemer pek şık durmaz diye düşündüm. Rengini ise taba tercih ettim. Bu kadar salkımlı saçaklı bir bluza da toplu saç gider diye düşündüm. Makyaj ise oldukça soft!
Takılarımda yok yok:)
Tahta bileziklerden tutun da pembe kuvars ve aquamarine kadar hepsi sıra sıra. Laf aramızda bu kadar takıp takıştırınca evlilik yüzüğümü unutmuşum :O Aferin elvin diyip itirafımda bulundum kocacıma ama:P
Ayakkabılar! Biraz ayak bileklerim şişiyor artık:( O yüzden topukluyu sizler için giyindim! Gün içerisinde daha çok düz oxfordlarımlayım.
İşte bugün böyleyim, sade ama biraz fazla şekerli ;)
İşte o da nasıl mümkünse öyle;)








Elbise-Bluz: İpekyol
Pantolon: Zara
Ayakkabı: Mango
Takılar: Zafer Beşikçi, Swatch
Sevgiler benden


4 yorum:

fashion house by zeto dedi ki...

Canım göbiş şişmeye başlamış çok şirin ya:) Neyle rahatsan canım onu giy boşver topukluları:)Umarım güzel haberlerde alırsın öptüm tatlım:)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

resmen şişiyor Zeto durduramıyorummmmm:):) Haklısın en rahat olmam gereken dönem sanırım ki en rahatı da düz olanlar:)çok teşekkürler inşallah bakalım çok şekerleme yapmamışımdır:) Sevgiler öpüyorum çok

Fido dedi ki...

Elvin'ciğim sana maşallah demekten zaman zaman ne giydiğine bile bakamıyorum,öyle güzel bir hamilesin ki maşallah,umarım ben de senin gibi olurum :) Mira ne güzel bir isim,sen ne güzel bir anne adayısın ve o ne güzel bir bluz-elbisedir :)
Umarım şeker yüklemesi sonucun da çok iyi çıkar :)
Öperim seni kocaman :)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Canım canım canım çok teşekkür ederim:) asıl bu ne güzel bir yorumdur:) Sizin güzel temennilerinizle sanırım sonuçlar güzel çıkacak.
ben de çok öperim :)
Not: Mira'dan henüz sadece tekme ile tepki alabiliyoruz:) yorumlara o da seviniyor sanırım, ayrıca eminim sen daha da tatlı bir hamile olacaksın;)