12 Nisan 2012 Perşembe

krem yesil

Botlara veda edilemeyen bir mevsimin pençesindeyiz sanırım:) Bir kaç gün önce dolapları kışlıklardan arındırmalı ferahlatmalı derken yine geldi soğuk havalar geri. Bir kaç gündür havanın etkisiyle kendimi iyi hissetmeyen ben de; henüz ayakkabılarla ince çoraplarla hatta çorapsız gezilmeyeceğini anlamış vaziyetteyim. Hamilelikte üşümemek çok mühimmiş:/ deneyerek onu da anlamış vaziyetteyim.
Bugün alırken çok beğendiğim ama bir türlü nasıl giyilir bu elbise, acaba olmadı mı diye irdelediğim krem yeşil SİSLEY elbisemi giyindim. Hem de eşimin tavsiyesi üzerine. Sabahleyin onu giyinip olduramayan bunu giyinip yakıştıramayan ben, gelecek bir öneriyle ikna olacak durumdaydım. Tam da o sırada işte bu elbise rahat ve şık olur dedi eşim. Ama iyi ki giyinmişim:) Teşekkürler kocacım:)
Elbisenin modeli gereği hamile olan ben içerisinde oldukça rahatım. Sadece biraz etek kısmını bir kemerle toparlamak gerekiyordu onu da başardım. Bir de yeşili zaten çok severim, elbise sayesinde bir çok zümrütlü takımı da kullanmış bulunmaktayım. Yüzükleri farklı renklerde yan yana takmayı çok seviyorum.
Yeşilli kremli bir kombinle karşınızdayım. Mira'nın da yeri bu bol kıyafetle oldukça rahat istediği kadar gerilebiliyor:)
İşte böyleyim bugün




İşte bu bira değil mira göbeği:)
Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden 

2 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

sen ne giysen mirayla çok tatlı olursun o nedenle hiç düşünmeden giyebilirsin her istediğini tatlım:)



begumyagci.blogspot.com

Fido dedi ki...

ahh nolur bu hafta artık o botlara veda edilsin,zira ben geliyorum Ankara'ya,bak sıcak hava dalgası da getireceğim size :)eşleri dinlemek gerek bazen,benim eşim de böyle,kurtarıcım oluyor kararsızlık zamanlarımda :) ahh Mira göbeğini severim ben senin,ne de güzel bir anne olacaksın sen :)maşallah :)
çok mutlu bir haftan olsun tatlı kadın :)