14 Ekim 2015 Çarşamba

siyah

Siyah günler geçiriyoruz
Güç gerektiren günler!
Güçlü görünebilmek için ekstra çaba sarf ettiğimiz günler
İyi görünmek, dik durmak!
Umut etmek!
Mavi, yeşil, sarı, pembe düşünebilmek zor bu ara...
İmkansız demedim asla 
Fakat zor bu ara.
Siyah giyindim bugün
Çünkü başka bir renk gelmiyor içimden
Ama tam evden çıkacağım sırada
Umut dolansın ayaklarımıza dedim, ayakkabıdaki pembeyi fark ettim ve iyi bir dilekle giyindim.
Adımım uğur getirsin diye diledim

Kombinler konuşur onları dinlerseniz
İlk, giyindiğimiz kıyafet verir zihnimizdekinin mesajını karşıya
Bugün bana çok soran oldu neden siyah giyindin diye
Çünkü hava,insanın içine umut verebilecek türdendi, güneşliydi
Siyaha ne gerek vardı denilebilirdi!
Tepeden tırnağa, iç dış siyahım bu ara ama adımımı attım; kızım için, işim için en çok da hayatını tüm kaybedenler için toprağa. 
İçimizi boşver de bari gözlerimiz baksın rengarenk gökkuşağına
Sevgi ve umutla...









Hiç yorum yok: