16 Ekim 2015 Cuma

crop top

Selam
Siz kimi görmek isterdiniz bilmiyorum ama şapkanın altından ben çıktım:)
Geçenlerde instagramda paylaştığım bu kombini çok beğenilince bloga da bırakmalıyım dedim. Hem belli mi olur belki birisine ilham olur!
Crop topları tek başına kullanmayı sevmeyenlerdenim. Oldum olası sevmezdim.Bu parçalar biz küçükken de vardı.Nedense fazla yarım! geliyorlar gözüme ve neresinden bakarsam bakayım hiç dolu tarafını göremiyorum:)
O yüzden de gömleklerle, uzun bluzlarla tamamlıyorum.
Hiç olmadı yüksek bel kalem eteklerle ve pantolonlarla buluşturuyorum onları. Tamamlıyorum yarım kalan taraflarını :):)
Siz nasıl alırsınız deri veya süet crop toplarınızı?
Mutlu bir gün olsun





Deri crop top: H&M
Pantolon: Koton
Gömlek: Beymen Club
Ayakkabı: Nine West
Şapka: H&M
Bileklik: Zafer Beşikçi
Saat: Hugo Boss
Bordo Ruj: Mac

Hiç yorum yok: