1 Ağustos 2015 Cumartesi

Yıldızlar Altında

Merhaba akşam akşam bloğumu okuyacak kadar sıkı takipçim olan sevgili okur,
Merhaba 'Tüh dün gece paylaşmış ben sabah fark ettim' diyen uykucu ama bir o kadar güzel okur,
Sana da merhaba günler sonra postumu okuyan okur, sen de çok güzel insansın!
Hepinizi çok seviyorum yahu:):)
Size en güzel günlerimden birinde yaptığımız çekimden kareler getirdim. 
Hazır mısınız?
Bu sefer çok ilginç bulacaksınız ama karelerin arkasındaki kahraman da kamera önünde! Yani Aylin Çifçi.
Neden kamera önünde 
Çünkü Kadir var!
Neden kamera önünde
Çünkü biz bunu yıllar içerisinde sürekli hayal ettik
Neden kamera önünde 
Çünkü yakında pek yakında gerçekleşmesini istediğimiz bir hayalimiz var

Belki yıldızların altında yan yana yatıp hayal kurmadık ama ayrı yataklarda üç ayrı kafa hayaller kurduk,
Gündüzleri çalıştık geceleri hayal kurduk!
Laf aramızda bir ara size çok sağlam bir sürpriz yapacağız üçümüz, ama gün veremiyoruz,  eee gün verirsek davetiye de yollamalıyız değil mi? 

Peki, biz neden biraradayız, ne oldu da yine bir araya geldik? Nereden çıktı bu fotoğraflarına bayıldığım çekim?

Benim biricik erkek kardeşim Uğur mezun oldu, o artık bir Maden Mühendisi. 
Herkesin tası tarağı toplayıp, gidip yerleştiği İzmir'de tam 4 yıldır yaşıyordu. O şehir onu çok mutlu etti ve sonunda mezun da etti. Biz de bunun şerefine bir mezuniyet kahvaltısı düzenledik:)
Tüm aile bir araya geldik tabi bir eksikle. Bu konu biraz duygusal!!! O nedenle önce güne dair stil postunu aradan çıkarmak, sizlerle günün kombinini paylaşmak istedim. Daha sonra bir post daha gelecek hatta videolu bir post:)
Bilirsiniz özel bir gün denilince akla hep rahatsız, standart kombinden uzak tek parça kıyafetler gelir!
Hani şu; tam abla gibi göründüğünüz!!! İşte artık öyle olmasın diyorum. 'Yan yana dizilinen fotoğraflar olmasın' dediğim gibi o kıyafetler de böyle günlerin standartı olmasın istiyorum. Ne dersiniz? Belki benim gibi giyinmezsiniz ama alternatifleriniz olduğunu da bilirsiniz. 

Gelelim o gün ne giyindiğime!!!
Hava sıcak, malum İzmir, 
Konu ciddi, malum mezuniyet!
Konum belli; bildiğiniz abla:)
Ne giyilir ki? 
Giydik işte bir şeyler, bakalım yıllar sonraki Elvin bu kombine bakınca ne der:):) 
- Yıllar sonraki Elvin: 'Hiç birşeyim yokmuş gibi yırtık pırtık kot giymişim yahu, ne saçıma fön çektirmişim ne de bir ayakkabı giymeyi akıl etmişim! Allahım bir de saçıma o yıldızlı şalı takmışım belli ki başım ağrıyordu! O gün şimdi olacaktı ki'
:):)
...

Neymiş üzerimdekiler;
Hafta sonu rahatlığı diyince akla gelen paramparça boyfriend jean, ipek bir bluzla bir araya getirilip, başına bir şal dolarsın ve eline ne geldiyse hem boynuna hem de bileğine takarsın. Gerisi zaten parmak arası terlik!
Sonra da koşturursun istediğin gibi fellik fellik...

Şaka bir yana baya özenerek giyinmiştim!

Mutlu hafta sonları








İşte muhteşem kareler:)





Bluz: Club Beymen
Kot ve şal: Mango
Terlik: Birken Stock
Ahşap kolye ve deri bileklik: Yargıcı
Saat: Fossil
Seramik Turkuaz Yüzük: Selimiye'den ablamın hediyesi:)
Fotoğraflar: Aylin Çifçi & Kadir Söylemez


Hiç yorum yok: