7 Ağustos 2015 Cuma

beyaz gömlek

Muhteşem Cuma insanları, nasılsınız:)
Ben Mira dan aldığım virüsle savaşıyorum ama enerjim tavan;) Size fotoğraflarını çekinip geçen hafta paylaşamadığım bir kombinimle geliyorum, hazır mıyız?
Şuan Mersin yolundayız Üniversite'den sonra ilk kez gidiyoruz çok heyecanlıyım:) harika kareler biriktirmeyi planlıyorum:) Umarım öyle olur.
Şimdi gelelim posta;
 Tıpkı sizi sevdiğim gibi çok severim kendisini!
Neyi mi?
Beyaz gömleği!
Bu kadar çeşitli giyinmeyi sevmiyor olsaydım sanırım her gün beyaz gömlek giyinebilirdim. Jeanle olan uyumu ayrı, etekle ayrı, şortla ayrı.
Geçen gün bu gömleği görüp direk aşık oldum. Diyeceksiniz neyine?
Sırtındaki pilelerine, yaka kesimine, minik gümüş düğmelerine ve önü kısa arkası uzun oluşuna.
Resmen kırmızı rugan ayakkabı etkisi yarattı bende; başka neyle kombinlesem diye heyecan yapıyorum. (Evet bazı parçaları birçok kombinde kullanmak için heyecanlanırım ben). Hiç duruşunu bozmasın giydikçe giyeyim istiyorum. Yedeğini mi alsam acaba? diyorum, ahahaha:)
Bu sıcakta olacak şey mi? diyenleriniz olabilir aşağıdaki kombini görünce ama diyorum ya sırt pileleri sayesinde sırtım efil efil!
Hiiiç bunalmadım
Sahi, sizin kaç tane beyaz gömleğiniz var?
Beyaz gömlek diyince aklınıza ne geliyor?
Benim; aşk:)
Elle'nin Moda editörü Hafize Çeliktürk bir röportajında diyordu; Beyaz gömlek kırmızı ruj etkisi yaratır. Kombini hep yukarılara taşır...
Bende de kırmızı ruj gibi kırmızı rugan ayakkabı( tabi ki çocuk gözüyle bakarsak yoksa kırmızı rugan ayakkabı giyinmiyorum artık :):) etkisi yaratıyor.
Gömleğimi baş ucuma alıp yatmadım ama bir beyaz gömlek daha almak için heyecanlıyım.
Söyleyin bana, var mı aranızda benim gibi düşünenler, yani beyaz gömlekle aşk yaşayanlar?
Mutlu Cumalar:):)















Hiç yorum yok: