26 Ağustos 2015 Çarşamba

deniz kızı

Merhaba süslü takipçilerim,
süslüsünüz tabi! Süslü olmasanız beni neden takip edesiniz:):)
Bugün tam size göre bir kombin getirdim:) Yorum yapmak, yerden yere vurmak ama her şeye rağmen beni sevmek serbest:)
Neticede sevgi şart!
Biliyor musunuz,
Küçükken deniz kızlarını gerçekten var zannederdim. 'Ne kadar güzeller'diye düşünmeme rağmen hep üzülürdüm onlar için. Hatta ettiğim dualarda (hani şu yatmadan yatakta oturup minik ellerini havaya kaldırıp mırıl mırıl sonsuz dileklerde bulunduğun duaları düşün! hıh işte onu diyorum) 'Allah'ım lütfen onlara yardım et, yüzmek çok güzel ama eğer olur da bir gün yürümek isterlerse lütfen onları da yürüt' derdim. Hahahaha duanın içeriğine bakar mısınız işte bunlar hep fotosentez sonrası defektler:)
Ne diyordum; üzüldüğümü bir kenara bırakacak olursak gözüme harika göründüklerini söyleyebilirim. İşte o gün bu gündür pullu kıyafetlere bir tepkim vardı. Pullu kıyafetler esaret gibi gelirdi gözüme. Bir de olması gerekenden süslü bulurdum onları kimseye de yakıştırmazdım. Pullu kıyafet giyineceksen kusursuz olacaksın! deniz kızı gibi o derece :):):)
Şimdi bakıyorum da kusurları örtme yöntemini biliyorsan allı da giyinirsin pullu da!
Kusurdan kastımı tabi ki açacağım!
Pullu kıyafetler insanı olduğundan daha kilolu gösterir!Yani benim fotoğraflarımda göreceğin o göbek var ya; o göbek değil işte hep PUL:):)
Madem kendisini seviyoruz ama kilolu göstermesine katlanamıyoruz çeşitli çözüm yolları arayalım dedim ve benim gözümden işe yarayan çözümleri aşağıda sıraladım.
Ne gibi çözümler;
1. seçenek: Pullu bir etekle muhakkak sakin gösterişsiz bir bluz kullanın!
2. seçenek: Pullu parçalarla bir araya getirdiğiniz tamamlayıcılar aynı renk olsun!Yani etek ne renkse bluz da o renk!
3. seçenek: Pul zaten aksesuar gibidir onunla kullandığınız aksesuarları oldukça küçük seçin ya da aksesuar kullanmayın! (Yazar aksesuarsız duramadığından yine takıp takıştırmış tabi:) kendisini dikkate almayın!
4. seçenek: Pullu pantolonları gün içerisinde giyinecekseniz ayakkabı tercihlerinizi spor ve düz olanlardan yana kullanın! Akşamları ve davetlerde topuklu serbest;) Bu arada bu pantolonlara beyaz gömlek inanılmaz yakışıyor, unutmayın!
5. seçenek: Eğer bedeninize uygun pullu bir parça bulamıyorsanız; boş verin, zorlamayın!
Bu arada;
-Yatay işlenmiş pullar sık işlenmiş olanlardan daha ince gösterir unutmayın!
-Uzun ve ince bacaklarınız varsa pullu kısa elbiselere şans tanıyın.
-Geniş bir üst bedeniniz varsa kesinlikle pulları üst bedende kullanmayın!
-Pullu parçalar, -tabi eğer tek veya büyük bir parça değilse- (Elbise, tulum, balık etek vs) günün her saati tercih edilebilir! Fakat makyaj,saç, ayakkabı, tamamlayıcı diğer parça ve  aksesuar kullanımı oldukça önemli,sakın atlamayın!
Tüm bu yazdıklarımı not ettiyseniz biraz da fotoğraflara bakın;)
Mutlu günler




Bluz: Beymen Club
Etek: Koton
Ayakkabı: Hotiç
Saat: Michael Kors

Hiç yorum yok: