19 Ocak 2015 Pazartesi

Salopet

Herkese merhaba
Haftaya bir haftasonu kombiniyle başlatacağım hepimizi, hazır mısınız? Yanlış anlaşılmasın, Pazartesi ile hiç bir sıkıntım yok hatta benim en sevdiğim günlerdendir;) Peki ya, neden haftaya bu kombinle başlıyorum?
Cevabı şu dört kareden sonra:)

Çünkü Mira'lı tek bir gün bana yetmiyor da ondan. Haftasonu yeniden gelsin istiyorum da ondan:) Bu kombine bayıldım da ondan:) Bu salopeti farklı parçalarla ve stilletto ile de hayal ettim de ondan:) Tatlı arkadaşım toplantımıza böylesine tarz gelmiş de ondan:)
Salopet hakkında ne düşünüyorsunuz bilmem ama ben tekrar gündeme geleceğini duyduğumda 'olamaaaz' demiştim. Tabi ki yeniden modelize edilmiş hallerini görünce ve farklı şekillerde kombin edilebilme imkanını fark edince kalbimi fethetti bu iddialı ve rahat parça.
Yine de her vücut tipine uygun olmadığını önemle vurgulamak, ardından da sizi fotoğraflarla baş başa bırakmak istiyorum.
Tıpkı bu kombin gibi harika bir hafta olsun
İçinizden sarının sıcaklığı eksik olmasın
Elimizdeki güller mi, onlar size:)



Stileo öneriyor: Böyle bir kombine muhakkak bir renk ekleyin. Bana sorarsanız en güzeli sarı olurdu. Baksanıza taburenin kombinle uyumuna:)

Salopet:Zara
Güzel modelim: Cemile Baykan

Hiç yorum yok: