13 Ocak 2015 Salı

esas aşk

Yıl 2015, gün Salı ve kayda geçmesi gereken bir aşk karşınızda:)
Ben sadece aracıyım her ikisi de esas olanlar konumunda! Biri esas kız bir diğeri ise esas oğlan. Filmin konusu belli; muhteşem bir aşk, üstelik yıllara meydan okuyan türden.
Rahmetli annemindi bu bordo krep gömlek... Niyeyse onun üzerinde de bu gömleği mavi ile hatırlıyorum. Aslında hiç bir kayıtlı belge yok; ne bir fotoğraf ne de bir video. Ama işte kalmış hafızamın derinliklerinde. Belki de ben o bu krep gömleği giyindiğinde bir de yanına mavi de giyinse diye düşünüyordum. Annemin anlattığına göre hep kumaşlara meraklıydım tıpkı Mira gibi. Top top kumaşların arasında hatırladığım bir çocukluk benimkisi.Bu ikili de o yıllardan belki de.Kimbilir belki de bu iki rengin top kumaşlarını yan yana görmüş eşleştirmişimdir. Diyorum ya hikaye eski aşk da öyle.
Yılın rengi olarak ün salmış 'marsala' nın akrabası olduğunu düşündüğüm bordonun bana kalırsa marsaladan eksik kalır yanı yok.Siz büyük aşkları hakkında ne düşünüyorsunuz bilmem ama benim arkalarında olduğum kesin;)
Lafı fazla uzatmadan soğuk nedeniyle giydiğim kar botlarını süvet bordo bir stiletto olarak düşünerek fotoğraflara odaklanabiliriz;)
Sevgiler benden,












Elbise: Tunalı da bir butikten
Gomlek: Momtage (annemin)
Karbotu:Maxco


Hiç yorum yok: