9 Aralık 2014 Salı

kare

İşlerin yoğunluğunu 4 duvar içerisinde yaşıyorsanız, 
sokaklara; evinizden arabaya, arabanızdan iş yerine geçecek kadar değiyorsa ayaklarınız,
pek tabi psikolojinizi en çok betimleyen desendir kareli!!!
Durum çok da vahim değil aslında. 
Üzerinizde kırmızı bir hırka, farklı bir saç modeliniz varsa ve rüyanızda gördüğünüz kocaman mavi bir deniz - dev gibi bir gemi, pozitif şeyler düşünmenize eğer yetiyorsa...
Ne yalan söyleyeyim benim yetiyor da:)

Yılın desenleri arasında olması gerekmeyecek kadar zamansızdır kareli. 
Kırmızı dozunda kullanıldığında her saatin her parçanın rengidir bana kalırsa
Ve lacivert! Senin de havan yetiyor herhangi bir rengin yanında olduğunda.
Dün geceki rüyadan mı esinlenip bu 3 rengi bir araya getirdim bilmiyorum ama iyi şeyler olacakmış gibi hissediyorum. Hem öyle olmayacak olsa neden rüyama deniz, gemi girsin değil mi:):)
Saçlarım mı? Onları da sabah bu kısacık boyuyla ters balıksırtı olacak mı diye deniyorum, örüyor, kafamı kaldırıp istediğim gibi olduğunu görünce mutlu oluyorum...
Sanırım sahip olduklarımızla bir şeyler yapabiliyor olmak, sonuçtan hep mutlu olmak en güzeli

Kombin bugüne kısmet olmadı ama yarınınıza ilham vermesi dileğiyle...












Bu arada aklınızdakileri mutlaka not alın. Kim bilir belki hayallerinizle gerçekleşenleri karşılaştırmak istediğiniz bir günü mis gibi bir kahve eşliğinde yaşarsınız:)
Etek: Zara (yeni sezon)
Gömlek: Mudo collection
Hırka: Mango
Saat: Hugo Boss







Hiç yorum yok: