4 Nisan 2014 Cuma

Kızmızı+siyah+gri

Nasılsınız?
Ben gittikçe kontrolüm dışında sararan saçlarımla mutlu olmaya başladım bile. Sizin gözünüzü daha fazla alıştırmadan bir post yapmalı dedim. Çünkü, sanırım tüm yaz beni artık aşağıdaki halimle değil de sarışın olarak göreceksiniz:)
 Bu aralar yaklaşan stileostyling çekimlerinin hayalini kurarken, Aylin hiç durmadan basıyor deklanşörüne. 'Sen konuş yahu, hatta sen takıl ben iyiyim' diyor:) Anlayacağınız biz bazen bir yandan hayal ortaklarım Elvan Odabaşı Kanar, Aylin Çifçi ile projeler hayal ediyor bir yandan da çekiniyoruz. 
Yer İstanbul sokakları ve ben tabi ki o sokaklara gittikçe aşık oluyorum. Neyse ki tek platonik ben değilim. 
Üzerimde balon kollu gömleğim, skinny pantolonum ve oldukça oxford yani italyan kökenli ayakkabılarım. Newsboy şapkamızdan çıkan elf kulaklarım belki gözünüzü rahatsız edebilir ama bence kırmızı eldivenlerim hatayı telafi edecektir. 
Gri, kırmızı, siyah; evet siz 3 silahşörler olabilirsiniz, kalbimi yakıp geçtiniz, bilesiniz.
Ve Aylin Çifçi ah Aylin Çifçi
'O gün hayatımın kadını ablamın doğum günü için İstanbul'daydım. Gidişim yılan hikayesine dönmüştü ama tatlı kocacığım ve Mira'cığım gidebilmem için ellerinden geleni yaptılar <3. Aylin her güzel anımızda olduğu gibi hediyeydi yine bize ve ablam yine doğmuştu güneş gibi günüme...'



























Gömlek: Network
Atlet: Zara
Askı, newsboy şapka: Bir butik:)
Pantolon: Mango
Manto: Machka
Eldiven: Mudo
Çanta: Divarese

15 yorum:

my lifebook dedi ki...

O kadar güzelsiniz ki butun dunya su an yanınızda acaip çirkin. Mermersurat kardesler sizi seviyorum❤️Aylini de❤️❤️❤️

Adsız dedi ki...

Tek kelimeyle mükemmel!

TUGBA ATES dedi ki...

Süper bir tarz muhteşem fotolar bayıldımm!

Rana Demir dedi ki...

Harika bir çekim,tebrikler!Supersiniz...
Sevgiler

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Sen ve yorumların işte başka ya baskasiniz♡♡♡♡

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Çok teşekkürler çok mutlu oldum:)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Çok çok teşekkürler♡

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

O superlik kime ait bence biliyoruz çok teşekkür sevgiler ♡♡

escapist pudisse dedi ki...

çekimler mi harika, sen mi harikasın orasını henüz kestiremedim. Kardeşinle olan fotoda da ayrı bi aşk var, gözümden kaçmadı:) Senden gözümüzü alıp İstanbula odaklanacak olursak da ahh şimdi hemen Irmagı valize atıp oraya yerleşesim var ahh ahhh ://

minikkus dedi ki...

o sokaklara mı hayran kalsam, sana mı, saclarına mı, asil bakışlarınma mı, yoksa hepsini geçtim o eyeliner ı o kadar mikemmel sürüşüne mi bayılsam bilemedim.. beni biraz yannız bırak, biraz düşüniyim o ara <333

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

çekimler harika olmuş.. kırmızı arabalıları cok sevdim. son kareyi de bir de birlikte cekildiğinizi, hepsini yani:)

Derya dedi ki...

pozitif enerjin, gülüsün, sofistike havan ve tarzinla harikasin... bayildim sana.
Blogunu bi alt üst edip cikicam ;)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

escapist pudisse :Valizde bir Irmak ölürüm <3
Minikkuş: Seni yanlız bırakamam gel sarılcam:)
Aysun Karaalioğlu: çok teşekkürler:) Sana da sarı bir yakışıyor ki buz mavisi kıskanıp hayır ben daha çok yakışıcam diyor:)
Derya: Ama çay koymuştum hem de o karnında taşıdığın miniği de rahatlatıcak bir çay:) Çok teşekkürler yorum için sevgiler

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

escapist pudisse :Valizde bir Irmak ölürüm <3
Minikkuş: Seni yanlız bırakamam gel sarılcam:)
Aysun Karaalioğlu: çok teşekkürler:) Sana da sarı bir yakışıyor ki buz mavisi kıskanıp hayır ben daha çok yakışıcam diyor:)
Derya: Ama çay koymuştum hem de o karnında taşıdığın miniği de rahatlatıcak bir çay:) Çok teşekkürler yorum için sevgiler

Unknown dedi ki...

ama takip edemiyorum seniii :((( sorun var galibaa.. buarada bu kombinine ve çekimlere hasta oldum harikasın