17 Nisan 2014 Perşembe

Puldur payettir

Selamlar pulu payeti seven dostlar.Ipek gömleği eteginin payetine takılanlar. Gülüyorum derken hop diye duygulanip ağlayanlar. Sarı kafasını ozleyip sararanlar. Iyisiniz inşallah? 
Biliyorsunuz artık baya bi sarışın oldum.bazilari inanılmaz yakıştı diyip ruhumu oksasa da bazıları ısrarla eski saçın daha güzeldi bu hali hiç yakışmamis diyor. Olsun olsun kizmiyorummmm neticede
herhangi bir halimi seviyormussun fena mi;) ama azıcık yumuşak tepki ver olur mu canım benim;)
Neyse havalar oldukça garip ve ben artık kalın çorapların incelerle veya corapsizlikla yer degistirme ihtimali karşısında bocaliyorum. Yine öyle günlerden birinde öğlene kadar bunalip,giydigim coraba isyan ederken ogleden sonra şap şap yağan yağmurla varlığına suretim.Allah kimseyi corabiyla sinamasin, önemli bu...
Başka önemli şeyler de var sonra anlaticam;)
Hadi ben yeni paylaşımlar için hazırlık yaparken siz bu postla çoraplarınızi yad
 edin.Gun gelir varlığına muhtaç olursunuz;)






Etek:Mango
Ipek gomlek:Massimo Ditto
Kupe: Yargıcı kupesinden cevirme bir nevi dıy:)

6 yorum:

escapist pudisse dedi ki...

öyle sert tepki verenlerle muhatap olma sen sarıcım, neticede biz sarı severiz, ay süpersin süper :)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

escapist pudisse: Bu kadar tatlı olmasan valla olmazdı çünkü sana tatlılık cuk oturuyor bebeği ayrı kendi ayrı güzel kadın:)seviyorum.

Nihalce Handmade dedi ki...

Senin bütün kombinlerin harika çünkü sen harikasin sarı kafa ♡☆♡

Beauty Follower dedi ki...

Nice bag nad skirt!

http://beautyfollower.blogspot.gr

minikkus dedi ki...

Offff resmen mira gibi sarikafa oldun ve ne kadar da guzel oldun yauuu ❤️ Bugun giyinip kusanip, corabini da takip bana gelmistin hehehhh:)) bu halini unutmam mumkunsuz bebeyim 😁 bide piskopat miranin sinirlenislerini ahhahaaa yerim yaaa sisko pacozumu ❤️

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Nihalce Handmade: oyş yerim ki seni:)
Beauty Follower: Tenks and lovely:)
Minikkuş: Ne gündü ya senin o harika sofran ve son derece tatlı evin ailen ve Ela o ayrı bir konu. Mira'mın atarlanmaları geçiyor gibi çok şükür amin:)