25 Mart 2014 Salı

küf sarı

Küf sarısı diye bir renk var bilir misiniz?
Peki, bilenlere sesleniyorum; sever misiniz? Tam olamamış gibi bir renk kabul!
Sanırım kendisi hiç bir sezonun da hit rengi olamadı:( Ama bence kayda değer tatlılıkta. Hem belki de kendisine hiç fırsat verilmedi nereden biliyoruz. Diğer sarılar bir kenara geçip 'hadi sıra senin' deselerdi belki o da bir kapakta yerini alır, tarihe ismini küflü harflerle yazdırırdı!
Tamam küf falan diyince insan renkten biraz soğuyor.  Ama yine de iyidir, hoştur, mütevazidir, yerini bilir! Özetle kıymetini bilelim, bu renkten bir parça edinelim.
Bu arada küf diyince geçen Formeo'da yeni diyetisyenimizin yaptığı sunum geldi aklıma:) Nasıl bir kafa var bende; daldan dala! Ben küfleri ilk kez yakından gördüm. Yani nasıl bir şeye benzediklerini hiç merak edip bakmamışım. İlginç halbuki herşeye bakarım:P Hani bazı kelimeleri kullanır da hiç yazmamışsınızdır ve bir gün gelip de yazınca 'aa ben bu kelimeyi hiç yazmamışım, ne garipmiş' dersiniz ya, o hesap. Size olmaz mı? Ya hep bana mı olur bu abidik gubidik şeyler. Ör: Hiç 'gubidik' kelimesini yazmış mıydınız?
Neyse meğer bu küfler topak topak aslında biraz da sevimli denebilecek yapıdalarmış:) Ama tabi çoğu kadar azı da zararmış. Hani şu salçaların üzeri küflenir ya tipik öyle olduğunda üst katman alınıp kullanmaya devam edilir. Hiççç öyle yapılmamalıymış. Ben yapmıyorum ama yapanlarınızı fark ettim;)
Konudan çok uzaklaştım biliyorum yeterince dağıldığımıza göre postun anlam ve önemine geçiyorum. Üzerimde gördüğünüz gömlek geçen yıl İFW de boy gösteren Nej'in tasarımlarından. Tatlı arkadaşımız Güneş(dyt) bu gömleği bize hediye almış. Yani hepimize! Sırayla giyicez merak etmeyin:)
Bir parça daha var elimde onu da yakında paylaşacağım. Gömleğimizin rengi satırlardır bahsettiğim küf sarısı. Ben onu deri pantolon ve botlarla kombinledim. Saçlar mı? evet canım onlar da yeniler. Şimdilik bir Mira sarısı değiller ama olmaya hevesli gibiler. 
Hadi artık söyleyecekleriniz bittiyse fotoğraflara geçelim.
Ne çok konuştunuz yahu
öperim tatlı tatlı:)









Gömlek: Nej
Deri Pantolon: H&M
Botlar: Calvin Klein
Siyah Atlet: Zara
Saat: Anne Klein

4 yorum:

escapist pudisse dedi ki...

Sarının her tonunu bağrıma basmaya hazırken öncelikle saçlarından başlayabilirim:) Muhteşem olmuşlar, hele kıvırcık! daha da muhteşem olmuşlar:*

minikkus dedi ki...

saçlar <3333
ha bide H&M de dün gördüm bu deri pantolonu, sanırım oydu evet. baktım, baktım, sonra tekrar askıya geri taktım:) uzun bi süre bana deri pantolon haram! seni deyretcem onun yerine! cünkü aşırı yakışmış sana bebegimmmmm <3

Aysun Karaalioğlu dedi ki...

ben cok ama cok sevdim:)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Oleyyyy sen sevdiysen daha da sararmış olduğumu itiraf edebilirim♡