16 Mart 2014 Pazar

renk renk

Renklerin ufaktan ufaktan bize göz kırptığı, karın bırakın etrafı örten beyaz görüntüsünü, tanelerini bile unuttuğumuz günlerdi yaşadığımız günler
Belki olacaklardan habersizdik ama iyi geliyordu güneşin sıcak yüzü, enerji veriyordu sarı görüntüsü...
...diye diye yağmur da yağmaya başlamıştı!
nedeni neydi bilmiyorum ama taktım ben bu ara tüm renkleri birlikte kullanmaya
Tenime gider mi gitmez mi bilmeden giyinip çıkmaya.
Birşeyler iyi geliyor bana, ya kış ortasında sıcak hava, ya da yağmur için edilen dua
İyi miyim? Onun cevabı ise yok bu ara...
Tüm renklerin ortasında griyi görüyorum ara ara...
Not:bu postu bu olaylar olmadan önce yazmıştım sanırım bir şeyleri hissetmisim. Güzel renkli gokkusakli günlere, iyi pazarlar hepinize...
















Etek: Zara
Gömlek: Massimo Dutti
Deri Ceket: Massimo Dutti
Çanta: Matraş

1 yorum:

rebeltakipte dedi ki...

Maviye bende bayılırım, renklerin uyumu çok güzel <3