27 Temmuz 2015 Pazartesi

mısır

Merhaba Pazartesi'ciler
Nasılsınız?
fazla zamanınızı almadan geçen gün çekimini yaptığımız kombini bırakıp çıkacağım:) Maksat bloğa uğramak ilham yaratmak olsun;)
 Üzerimde bir etek göreceksiniz. Bu etek, dolabımdan ayıramadığım, yaklaşık 10 yıl önce bir butikten alıp, çok nadir giyindiğim ama çok sevdiğim bir etek. İşte o etek bana niyeyse Mısır'ı hatırlatıyor. Hayır, Mısır'a da henüz gitmedim ki kendisiyle bir anım olsun! 
Eteğe şöyle dikkatlice bakınca ki bakın lütfen, Mısır'la alakası da yok. Ama neden, niye bu çağrışımı yapıyor inanın bilmiyorum:)
Hani birini bir tanıdığınıza benzetirsiniz ama aslında hiç benzemiyordur ya o tip bir durum:)
İşte sırf bu yaşadığım durumu size anlatmak, anlatıp rahatlamak, problemime bir çare aramak için bu etekle bir kombin yaptım! 
Şaka bir yana kıyafetlerin yalnızca sevdiğimiz için ya da bir şeyleri hatırlattığı(ki bu Mısır bile olabilir) için dolabımızda yer kaplamalarına izin vermeyelim. Bırakın bir kombinde hayat bulsunlar. Bulamıyorlarsa bizden uzak, başka birine yakın olsunlar:)

Mutlu haftalar






Gömlek: Zara Man
Etek: Karum'da bir butikten (bundan 10 yıl öncesinden bahsediyorum)
Gözlük : Burberry








2 yorum:

Beauty Follower dedi ki...

Nice shirt!

http://beautyfollower.blogspot.gr/2015/07/giveaway-evil-eyetote-bag.html

minikkus dedi ki...

ahahaha seni yerim! ve şu an söyliycegime hiç şaşırmıycaksın biliyorum ama ben yine de söyliyim, etegini görünce benim de aklıma ilk Mısır geldi :))))) ki ben Mısıra gittim, gercekten alakası yok ahahaah:))
ama nerden baglantı kurdugunu söyliyim, üzerindeki motifler eski mısırlıların taşlara yazdığı sembolleri andırıyo. hatta ordan bi kupa almıştık, üstünde buna benzer desenler vardı:) ordan şeyetmiş demekki beynin ^.^
aşırı sevimli olmuşsunuz 10 senelik eteginizlen Elvin hanımcım :) Başta da söyledigim gibi, yirim! <3333