26 Haziran 2015 Cuma

Mavi Deniz 3 Yaşında

Merhaba harika takipçilerim, nasılız?
Geçen gün benim canım yeğenimin doğum gününü kutladık Fitiz Diet Mutfak''ın şahane yemekleri eşliğinde:) 'Farkındayız! Bıktık fotoğraf paylaşımından' diyebilirsiniz. Tabi beni sosyal medyadan takip etmiyorsanız sıkıntı yok:) İşte bu yüzden yani sosyal medyadan takip etmeyenler de olabilir düşüncesiyle post hazırlamaya karar verdim. İyi yapmış mıyım?
Yoksa konunun canım mavişimle, onun niyetine post hazırlamak isteyişimle pek alakası yok:P
O gün o kadar tatlıydı ki, aslında her zaman o kadar tatlı ki sevmelere doyamıyorum kendisini:)

'Mavim, denizim, güzel gülenim, hep önde gidenim, sevgi dolu biricik kelebeğim nice mutlu yaşların olsun. Bu post da şöyle bir kenarda dursun:) İlerde teyzem şuralara bir yerlere fotoğraf atmıştır gelin bakalım arkadaşlar dersin diyorum:) Hem zaten nasıl olsa moda tekerrür ediyor o dönemde de bu doğum gününden feyiz alırsın. Gerçi gerek olmayabilir :) çünkü anneciğinin deli gibi çalışan organizasyon kafası sana devir olabilir. 
Seni seviyorum
biliyorsun...
olsun, yine de yazıyorum 
Seni çok ama çok seviyorum:):)'

Neyse sizi teyze muhabbetimle sıkmadan konuya geçiş yapıyorum.
Konsept belliydi; her şey barış için
Barışa en uygun olan ise renkli bir doğum günüydü. Çok kısa zamanda doğumgünü hazırlıklarına başladık. Fitiz Diet'in Sosyal Medya duayeni Özge, harikalar yarattı, tıpkı yaza merhaba partisinde olduğu gibi:) Etiketler, fotoğraf çerçevesi, poster vs her şey konsepte tam uygun oldu. Fitiz Diet'in leziz mini hamburgerleri, mini aşk tatlıları, mini mini birleri ... :) hepsi harikaydı. Minik insanlara göreydi her biri.Ablacım fikrine sağlık alkışlar en kocamanından sana:)
Mira o gün için çok heyecanlıydı. Zaten doğum günlerine bayılıyordu bir de biricik kuzeninin doğum günü olunca değmeyin neşesine. Taktı takıştırdı, sürdü sürüştürdü... Tamam benim heyecanımdan da etkilenmiş olabilir:)
Mavi ise beyaz dantel tulumu, saçındaki onun için yaratılmış bandıyla muhteşemdi. Bir de mavi bir kalp takmıştı boynuna cüce kadınım:)
Ablam yine yine muhteşemdi sanki 19 yaşında gibiydi. Onu görünce annemi görmüş gibi oldum, annem onun bu hallerine bayılırdı. 'Deli kızım' derdi gözleri Işıl Işıl ona bakarak. O halini görünce 'ne garip bir his şu annelik' derdim içimden. . Benim çocukluğum annemin bizlere şefkatle bakışıyla, sıkı sıkı sarılmasıyla geçti. Iyi ki sarılmışız iyi ki onu çokca izlemişim...Bazen rüyamda kaldığımız yerden devam ederiz hatta o güzel sarılmasıyla torunlarını da sever,sıkıştırır. Bir uyanırım ki yüzümde tebessüm.
Özetle annem iyi ki seni Dünya'ya getirmiş ki sen de yeğenim Mavi Deniz imi Dünya'ya getirmişsin. Çağrının katkılarını ise görmezden gelemem. Neticede aynen babasına benzeyen kaç tane canımın içi yeğenim var ki şu Dünya'da:) sana da iyi ki benzemiş:)

Bu arada konuyu biraz toparlayacak olursam iyi ki doğmuşlarımla çok güzel bir gün geçirdik. Tek eksik dayımızdı:(
Mazereti çok özel çünkü dayın bu yıl mezun artık Maviciğim yani senin mühendis bir dayın var:) Bundan sonraki yaşlarınızda inşallah hep yanınızda:)

Fotoğrafları merak edenler el kaldırsın diyor, hepinizi aşağıya alıyorum.

 




Miracık o günün konseptine bayıldı yaklaşık bir haftadır her gün bu bileklikleri ve saç bantlarını takıyor :)



 


 


 













 Dünya'nın en sağlıklı pastası tacını ise Mavi Deniz in pastasına veriyoruz:) Çünkü kök pancar tozu ile yapılan renklendirme ve içerisindeki sağlıklı tercihler ile lezzetine doyamadık. Güvenle de tüm çocuklara yedirdik:)


 Benim tatlı ailem hepiniz iyi ki iyi ki doğmuşsunuz...

 Çocuklara hediye olur da büyük konuklara olmaz mı:) Her şey barış için:)
 İşte çocuklara hediye köşemiz:)








 Kombinine bayıldığım diğer isim Diren Su:)

 Aşağıdaki resimlerin her birini Mavi Deniz in arkadaşları yaptı. Ne yalan söyleyeyim çocuk masasını hazırlarken bu kadar eğleneceklerini ilgi göstereceklerini tahmin etmemiştim. Bakar mısınız barış işaretlerine, hepsi birbirinden güzel değil mi:)
 Günün en karizmatik erkeği geliyor, Kaan:)

 Mira ve dede hırkası:) Mavi Deniz ve yumuk suratı:)


Darısı Mira'nın 3. yaş partisine:):):)
Sevgilerimle

1 yorum:

Beauty Follower dedi ki...

Great pink cake!
Happy Birthday :)

beautyfollower.blogspot.gr