27 Şubat 2015 Cuma

ilk

İlklerin yeri hep ayrı
mesela ilk öpücük
ilk aşk
ilk evlilik
ilk bebek
ilk besin
ilk fotoğraf
ilk iş
diye uzar gider...
Durum kıyafetler icin de aynı

İlkler derken; üzerimde bir ilk daha var.Sanırım şuan yüzümde saçma bir tebessüm de var. Durduk yere mutlu oluyorum onu görünce. O da ilk Stileo tasarımı etek.Tabi ki rengi sarı:)
Bizde her şeyin ilkinde biraz sarı vardır. Demem o ki; Stileo ilham geldikçe tasarlamaya devam edecek biliyorum ama bu eteğin yeri hep ayrı olacak.

Son olarak beni tasarım konusunda yüreklendiren içimdeki anneme, biricik ablam Elvan'a, canım eşim Emrah'a, kızım Mira'ya (ahaaha evet o da yüreklendiriyor), dostum Cemile'ye (ki kendisi Stileo ekibindendir), hayatımın fotoğrafçısı Aylin'ime, Kadir'ciğime ve arkadaşlarıma söyleyeceklerim var. Aslında sizleri bir gemiye doldurup kaçasım var!
Yapalım mı?

Ama öncesinde Aylin Çifçi ve Kadir Söylemez'in buz gibi havada çektiği, Cemile Baykan'ın asiste ettiği fotoğraf çekimine bir göz atalım derim.
'Dün cemre düşmüş toprağa sen hala karlı havaları resmediyorsun' diyenler ise @stileostyle instagram hesabımdan günlük kombinlerime göz atabilir;)
Güneş bu belli olmaz her yerden size göz kırpabilir
Harika bir gün olsun...


































 




 Şimdi bu çekimin asıl başrollerine geçiyoruz. Ama aralarında esas kızı bulamıyoruz:( Çünkü kendisi o anda hala çekim yapmakta. Siz kendisini ararsanız benim gözlerimde bulabilirsiniz. Çünkü o gizemli olmayı da yansımayı da çok iyi bilir.Sizi seviyorum ve kayıtlara geçsin diye de buraya yazıyorum;)

 Kadir Söylemez
Cemile Baykan

Kot ceket: Levi's
Balıkçı yaka kazak ve siyah gömlek: Zara
Şapka: H&M
Eldiven: Roman
Gözlük: Rayban
Ve...
Etek: Stileo (bu model içimdeki annemin anısına ve onun ilk kızı, biricik ablam adına tasarlandı)

7 yorum:

my lifebook dedi ki...

Elvinimmm güzel oricinal ve yetenekli oldugun kadar hainsin de😬ya o gün bu muhtesem etege o kadar iltifat ettik neden bir stileo tasarımı oldugunu soylemedin nedenn😳 bu işe devam etmeni ve gardroplarımızı stileo sarılarıyla senlendirmeni cılgınca istiyorum. Beni de yaz o geminin mürettabatına☺️

Unknown dedi ki...

Yok silmene hiç ama hiç gerek yok bebeğim hala o günlerde ki gibi çıtırsın hatta bir fotoğrafın direkt o yıllarda ki halini anımsattı..Duygulandım, o yıllara gittim geldim ve şükrettim beraberliğimize ,bu güzel birlikteliğimize..O geçen yıllara teşekkür ettim bizi daha da yakınlaştıracak fırsatı sunduğu için! Ve şimdi bu noktadayız şahane insanlarla [onlar kendini biliyor kanımca;) ] daha da güzel olacak biliyorum - bu sadece bir başlangıç ; ) : )

minikkus dedi ki...

benim güzel arkadasım, kaybettigim kardesim, resmen bu sürece uzaktan da olsa kalbiyle destek veren biri olarak nasıl seviniyorum anlatamam! ^.^
Etek nefis, onu ordan oraya attırıp şey etme fikrin daha da nefis:D anladın sen:)
kucagına bebek cok yakısan arkadasının asistanlıgıyla ve tabiki aylin kuzunun mükemmel gözüyle cok güzel kareler cıkmıs ortaya! hepinizi tebrik ediyor, gemide Fında'nın yanında (tabiki yanımda Ela'yla birlikte:P) yerimi alıyorum heehehe:) BEnsiz bi yere gidebilcegini mi sanmıştın yoksa:P
Seviyorum, seviyorum, kalpler öpücükler ve sarı baloncuklar her yerde şu an, öyle hayal et :D <333333333333

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Fundam canımın içi diyorum ki sen şöyle kalbimin ortasına oturup yerleşsen ama sonra 'saçma'diyorum çünkü zaten ordasın<3 o gün sana söylemek istedim ama sonra o kadar naif o kadar mütevazisin ki insan senin yanında 'bunu ben/biz yaptım/yaptık'diyemiyor.Sen dünyanın en güzel oğluşunu yapmış meziyetlerin birbirini kovaladığı bir kadınsın neticede. seviyorum seni ve tüm meziyetlerini

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Cemile'm stileo'mun minik ekibinin parçası, elmamın diğer yarısı iyi ki varsın kafam çok karışık kalabalık. Kalk gidelim sonra dönelim olur mu?iyi ki varsınım...

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

Asiye'ciğim o güzel kafan senin neleri algılıyor bir bilsen, o güzel gözler nasıl da güzel bakıyor ve bu nedenle de güzel görüyor bir bilsen?Bunlara değinmeyelim mi yani? konumuz bir etek mi olsun? Sensiz bir yere gitmek özellikle de Ela varken cık cık ayıp ediyorsun. Çok teşekkürler kuzuların kuzusu.Kap gel Ela'yı lütfen gemiler de çaylar da benden :):)

Beauty Follower dedi ki...

Gorgeous skirt dear!
Great shooting too :)

http://beautyfollower.blogspot.gr