2 Şubat 2015 Pazartesi

duman tütü

Küçük bir çocuk olmak istersin bazen
bazen de prenses olasın gelir durduk yere
icinden bir ses o gün sana özel olduğunu hissettirir.
boşuna yapmaz bunu çünkü özelsindir
birileri icin muhakkak özelsindir 
hayatına iz bıraktıkların vardır tıpkı senin hayatına iz bırakanlar gibi
iste öyle bazı kıyafetler de...
bilirsin özel olduğunu
kimse için özel olmasa da senin için özel olan bir günde giyiniverirsin üzerine
uyar mı gideceğin yere diye düşünmeden giyiniverirsin işte
hem uyuverir biliyor musun?
çünkü icinde sen varsındır
tam da hissettiğin anda içindesindir
iste budur karşıya yansıyan da...
hayat kısa...
biz ise canlı;)
Demem o ki; tütü etek giyinmek isteyip de giyinmeyen çok kadın gördüm
Ya da başka bir parça giyinmek isteyen!
giyinin bence 
tıpkı benim gibi yapın siz de
üzerine iddiasız bir triko, boynunuza bir şal bağlayıp saçınızı toplayıp çıkıverin öylece:)
belki birine ilham oluverirsiniz fena mı?
yaktığınız ateşin dumanı coook uzaktan bile olsa fark edilir böylece
Tütü olur tanımadığınız birinin kombinine;)













Triko:mango (kendisi bir hırkadır aslında)
Tütü: Stileo ekip ürünüdür henüz en basic stileo parçasıdır; )
Ayakkabı: Hotiç
Şal: Mango 
Sedef takılar: hediye maalesef bilmiyorun:)
Agac dekoratif süsler: Zara Home


2 yorum:

escapist pudisse dedi ki...

O hırkayı kazak diye begenimize sunup tam not aldın ya helal diyorum sana ! gercekten aklımın ucundan gecmezdi böyle bişe yapmak! Kaldı ki çoğu zaman dügmesiz düz kazak arayısına girerim dolabımda, sonra bulamayıp sinirlenirim. Allahım senin bu yaratıcılıgın beni öldürecek! Kuzum sen düz bi stil yönetmeni diilsin bence sen yaratıcı stil yönetmenisin! hakkını yemeyelim şimdi,ayakta alkışlıyorum seni!

Fatmanur Tunçel dedi ki...

O kadar akıcı ve enerji verici ki yazilariniz:) kendimi buluyorum içinde:) Özellikle bu yazınızda öyle hissediyorum, ben de bazen kendimi nedensizce ozel hissedip taktigim tatlı minik bi küpeyle mutlu olup sokaklarda kelebek gibi süzüldüğümü hissediyorum:) iyi ki varsınız, daha da özenli giyinip cesur olmaya teşvik ediyor yazilariniz:) Her fotoğrafını gülümseyerek inceledigim tanımadığım ama içimi aydınlatan birisiniz:) hep olun:)