5 Şubat 2014 Çarşamba

yine mi sarı?

Ya yine mi sarı? diyeceksiniz diye çok korkuyorum. Öyle korkuyorum ki koltuklarım değil omuzlarım kabarıyor!
Ama ne yapabilirim elim sık sık sarılara gidiyor. Hem olayın bir de siyah boyutu var bence. Onda da sık sık bir yineleme mevcut değil mi, sadece sarıya yüklenmeyelim lütfen:) Biliyorsunuz sarı diyince benim sarı kafam aklıma düştüğünden, alınabiliyorum:P Anne yüreği bu dayanmıyor işte:)
Eee nasılsınız?
Bugün size biraz sarı biraz pantolon askısı biraz da Diyarbakır Karpuz kollu ceket getirdim. Elimiz boş gelmeyi sevmeyiz de biri de artık bize çeşitli yörelerden illerden ülkelerden biraz olsun yağmur bulutu getirse!
Hayır güneşten memnuniyetimiz şimdilik tam da, ne olacak bu kar - yağmur yağmayışlarının sonu diye evham yapmıyor değilim.
Her mevsim neyi gerektiriyorsa onu yaşamak ne kadar da büyük bir nimetmiş. En kısa zamanda yağmurumuza, karımıza kavuşmayı diliyor, sarı bluzumla güneşe, siyah ceketimle de bulutlara mesaj  veriyorum.
Madem şimdilik bulutlar kendini ağırdan alıyor bakın bakalım Stileo aramıza nasıl bir kombinle katılıyor;)





Sevgiler benden 
yani
elvin odabaşı pekiyiden

 Pantolon: Network
Bluz: Koton
Ceket: Twist
Ayakkabı: Hotiç
Bilezik: Park Bravo

1 yorum:

Belleeamie dedi ki...

Supriz gibi :P
Cok yakisan bir renk.
devem etmelisin :)