27 Şubat 2014 Perşembe

buz mavisi çizgisi

Merhaba akşam olmak üzereyken güneşi göremedik diyenler,
merhaba olanlara bitenlere kızıp üzülenler...
bugün o kadar çabuk geçti ki resmen ilk cümlemin kuruluşu bu yüzden. 
Bir yandan mail trafiğim bir yandan Mira'nın anlamsız yere (gerçi anlamsız değildir de) tam bir saat aralıksız süren ağlayışı...
Sanırım tam anlamıyla şuan kafam kazan gibi ve ben artık çalışabilecek durumda değilim. 
Bu nedenle de post yazıyorum ve rahatlamaya çalışıyorum:)
Buz mavisi ne kadar da rahatlatıcı bir renk farkında mısınız? Bakalım rahatlayalım diyorum.
Tamam, buz mavisi deyince bi soğukmuş gibi geliyor. O zaman bebek mavisine ne dersiniz? Peki peki toz mavi de olur sizin hatırınız için.
Bu yıl kendisinin çok moda olduğundan sanırım hiç bahsetmeme gerek yok. 
Üzerimdeki modeline alırken vurulduğum gömleğimden bahsediyorum buz mavisi derken. Kendisini her ne kadar siyahla kombinlemiş olsam da siz buz mavisini sarıyla, bordoyla da deneyin olur mu? Çok ciddiyim pişman olmayacaksınız!
Bu arada merak edenlere aktarıyorum Mira neden 1 saat boyunca ağladı?
Annelik içgüdülerime göre zannediyorum onun hayatındaki ilk ve en önemli alışkanlığını sonlandırdım diye:( (emziklilik denen o muhteşem dönem biteli bugün tam 1 hafta oldu ve bugüne kadar inanılmaz kolay ve sorunsuzdu:( Yine de belki de zamanı değildi diyorum niyeyse)
Doktorumuzun teşhisi ise 2 yaş öncesi yaşanan sendrom. En ufak bir kızma durumunda sonuna kadar direnmek ve inatlaşmak. O kadar ağlamak ki kendini yerden yere atmak ve de delicesine hırpalamak. Sonra pıt diye susmak hem de hiç ağlamamışcasına...Nasıl ama?
Teyzesinin yorumu ise meme sonrası yaşanan depresyon. Yani geçecek ama bu ara tekrarlayabilir! Mavi de tam 3-4 saat ağlamış hem de aynen 1 hafta sonrasında:(
Analar analarımız diyip anneciğimi yad etmek istiyorum. Sen hem ablam hem benimle nasıl oldu da başa çıktın:(
Yoksa eskiden sendrom falan yoktu da yeni mi çıktı başımıza:)
Konu Mira olunca annelik olunca hiç susmadan yazmak istiyorum her tecrübemi paylaşmak istiyorum ama ona da vakit ve yürek lazım. Yazanları selamlıyor alkışlarla sahneye davet ediyorum.
Not: Bu arada fotoğraflar olayların çok öncesinde çekilmişti:) Henüz herşey çok yolundaydı:) Ve tabi ki yine telefonla. Aylinciğim, öpüyorum canım!







Gömlek : Machka
Etek: Stradivarius
Kemer: Machka
Çanta: Matraş
Saat: Hugo Boss
Fotoğraflar mı işte aşağıdaki muhteşem kadından, ablamdan <3

Gömlek: Bershka
Pantolon ve ayakkabı: Club Beymen
Sevgiler benden 
yani 
elvin odabaşı pekiyiden



3 yorum:

Beauty Follower dedi ki...

Lovely striped shirt!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

:) thanks a lot, lovely : Beauty Follower

fatma dedi ki...

Bir de sac postu yapmalisin!