10 Ocak 2014 Cuma

pul pul...

Ankara'nın buz gibi havasından sıcacık merhaba hepinize
soğuk kuru havanın etkisiyle cildimizde oluşan pul pul dökülmelere gönderme yapan eteğimle karşınızdayım bugün. 'Sen de artık iyice saçmaladın' diyenleriniz, biliyorum biliyorum öyle demek istemediniz:P Seviyorsunuz beni sonuçta:P
Biliyor musunuz, eskiden kenarında köşesinde pul görünen kıyafete teyze kıyafeti der, asla ve asla bırakın almayı önünden bile geçmezdim. Ne oldu da bu pullar payetler hayatımıza bu kadar girdi ne oldu da o yumuşaklıktan eser olmayan dokusuyla gardroplarımızın aydınlatıcısı oldu bilemiyorum. Üstelik gece kıyafetleri arasındaki konaklaması da sona ermiş durumda. Bildiğiniz gündüz kıyafetlerinin arasında baş roldeler. Benim de son zamanlarda oldukça ilgimi çeken bu kadınsı işleme kumaşın, etek olanına ayrı elbise olanına ayrı bir zaafım var. Etekleri gündelik hayatta trikolarla, ceketlerle iş hayatına zorlasanız sokabiliyorsunuz.Derilerle de dış giyiminizi tamamlayabiliyorsunuz.
 Üzerimdeki trikoyu soranlar oldu diye açıklama gereği duyuyorum:) Hamilelik dönemimde alıp içerisinde rahatça büyümüş, Mira'mı da büyütmüştüm:) Şimdi sıra salaş salaş kullanmada. Ne çok hayal etmiştim bu halini:P
Lafı çok uzatmadan ne diyoruz; 'belki ilhamınız pulumuz, pulumuz ilhamınız olur, bu vesileyle de gününüz geceniz parıl parıl olur...
Geçelim mi, yeri geldiğinde görünmesini, yeri geldiğinde de kaybolmasını bilen pullu etekli kombinime:)









Toz pembe tiriko: Trendyoldandı zannediyorum üzerinden 2 yıl geçti:)
Etek: Trendyol
Sevgiler benden
yani 
elvinodabaşıpekiyiden



3 yorum:

alice dedi ki...

toz pembenin rengi de çok tatlışmış! ankarada bu soğukta ancak renkler ısıtabiliyo içimi :)

minikkus dedi ki...

konuyla alakası olmayan pullu etegini de salaş kazagını da cok sevdim bebegim! ben de şu dombili halimlen bile pullu ama bir o kadar lastikli etegimi her fırsatta giydim üzerine bol bişeylerle kombinleyerek:) düşün yani, sadece gece kıyafeti yada günlük kıyafet degil, gebe kıyafeti olarak bile her türlü gideri var bu eteklerin <3

Beauty Follower dedi ki...

Such a pretty look!

http://beautyfollower.blogspot.gr/