15 Ocak 2014 Çarşamba

evrak çantası...

İnsanın bırakın kombin yaratmayı, dümdüz giyinip  işe gitmeyi bile yadırgadığı günlerden ve o günlere tam da yakışan bir şehirden sesleniyorum size.
 Ankara! 
Bu sıralar karın hiç uğramadığı, bolca sisin etrafı sardığı bu nedenle de hastalıkların bir türlü yakamızı bırakmadığı güzel şehrim. Yine de seviyorum yahu seni:) Hadi yine iyisin!!!
Ve benim canım takipçilerim...
Yarın benim için inanılmaz özel bir gün olmasına rağmen ablamla iş seyehati için İstanbul'da olacağız. Tüm planlarıma rağmen Ankara'da olamayacağım:( Neyse ki günler çuvala girmiyor ve ben de İstanbul'a temelli gitmiyorum.
Yarının özelliğini belki aranızda bilenleriniz vardır; miniğim kuşum yarın doğum yapacak. Of of resmen artık Mira'nın bir kız arkadaşı daha olacak. Tıpkı anneleri gibi birbirlerine bayılacaklarını düşünüyorum:) Ama öncelikle biz Ela'nın (minikkuşumuzun kızı olacak yani) o muhteşem kokusuyla önden bayılalım istiyorum. İstanbul dönüşü hemen yanınıza konacağım ve ikinize de bakmalara doyamayacağım:) Dünya'nın en eşsiz en muhteşem, en unutulmayan anına sahip olacaksınız ya, çok mutluyum...
 Her ne kadar bu konudan sapmak istemesem de havanın sisini silip süpürmeyi Ela'nın ışığına bırakıyor konuma dönüyorum. Nasıl olsa Ankara'ya yarın her yer bahar:)
Evrak çantaları? Bilmiyorum babası dışında kullananlarınız var mı? Zamanında erkeklere, avukatlara aitmiş gibi pazarlanan bu çantaların kıymetini bilmiyoruz. Yazık yahu! Sahip çıkalım:)
Kadınlara da bir o kadar yakışıyor, kombinlere de bir o kadar karakter katıyor halbuki.  Bakalım siz beğenecek misiniz bu emektar çantaları. Kombinin petrol mavisine, siyahın elbisesine, Mira'mın güleçliğine,henüz şu saatlerde doğmamış minikkuş bebesine can veren Allahım, çok şükür:):):) Her şey için çok ama çok teşekkürler.
Not: Asiye'cim tüm iyi dileklerim ve kalbim sizinle bu nedenle fark ettiysen öpüyorum:*









Elbise: Zara
Bot: İnci
Çanta: Matraş
Saat: Hugo Boss
Çorap: Penti
Şal: Yargıcı
Küpe: Gas


Hiç yorum yok: