4 Ekim 2013 Cuma

Tütü etek - Stileo Kids


Merhabalar bloğumun güzel insanları
Nasılsınız görüşmeyeli?
Kendimle ilgili post yazacağımı zannediyorsanız üzülerek belirtmek isterim bugün de post çıkmaz benden.
Halbuki dün ablamla bir boşluk yakalayıp mini bir alışveriş de yaptık. Ve aldığım parçalarla post da olurdu ama gelin görün ki sabah oldukça yoğun bir trafik vardı evde. Özetlemem gerekirse; Mira; neden annemle babam bu kadar koşuşturuyorlar hatta yere düşünce ağlama numarası bile yaptım takmadılar' diye mırıldandı diye düşünüyorum:) 
Akşam oturmak bilmeyen ben tabi ki sabah da yorgunluktan uyanamadım. Kalkıp mirayı hazırla, kendin hazırlan derken bir baktım işteyiz. Emrah ise (namı diğer eşim) hazır olan miraya kahvaltısını yaptırırken görülmüş öyle diyorlar:)
Neyse lafı uzatmayacağım ki o güzel bakan gözleriniz maşallah diyen yüzleriniz bu muhteşem gülüşten nasibini alsın.
Mavi Deniz (bilmeyenler için yeğenim) bugün tam bir sitelokids örneği. Kendisine bayıldım. Zaten şirin gülüşü beni benden alır ama o eteğin tatlılığı o kot gömleğin pıtıcıklığı nedir. Benzerlerine çeşitli bloglarda ve büyüklerde rastladığımız spor şık kombinin minilmiş hali:)
Buyrun bakın ama abartıyor muyum, söyleyin bana:)
Geleceğim, en kısa zamanda kendim de geleceğim karşınıza, söz veriyorum
Teyze notu: Allahım beni şu gülen surattan mahrum etme, aminnn:)







Gömlek: H&M (minikkuş hediyesi:)
Etek: Benetton 
Ayakkabı: Converse
Çorap: Mothercare

Sevgiler benden
yani
elvinodabaşıpekiyiden

1 yorum:

Nihalce Handmade dedi ki...

Allahım yarrabbim caponu gamzesini yerim o ışıl ışıl gözleri maşallah.Allah sağlıklı sıhatli bir ömür nasip etsin inaşallah <3