31 Ekim 2013 Perşembe

piksel piksel elbisem

 Şaşırtmaya bayılırım ben;)
hiç uğramayacak gibi yapıp uğramaya, hiç gelmeyecek gibi yapıp gelmeye, hiç gitmeyecek gibi yapıp gitmeye, hiç gülmeyecek gibi yapıp gülmeye ve hiç ağlamayacak gibi yapıp kendimi tutamayıp ağlamaya bayılırım. Bir dengesizlik var kabul ama böyleyim işte. Yani tıpkı post yazmayacak gibi yapıp yazmaya, yazacak gibi giyinip yazmamaya olduğu gibi
Biliyorum daha dün yazdım fakat bugün içim içime sığmayınca e gereken zamanı da bulunca bir post daha yazamalı dedim;)
Bugün eşimle yıl dönümümüz olduğundan mıdır, muhteşem bir varlık olan Mira'nın annesi olduğumu sürekli hatırlamamdan mıdır yoksa üzerimdeki sarılardan mıdır bilinmez ama yerimde duramıyorum. Çok çok üzülecek konular var farkındayım ama bilmiyorum bugün hepsini utanarak arada unutuyor ve mutlu oluyorum. Yaşadıklarım ve sahip olduklarım için şükrediyor daha iyilerini sevdiklerim  için diliyorum. 
Elbisem mi? Evet kendisi piksel piksel ayrılmış mini mini kutular görmüş olduğunuz fotoğraflarıma gönderme yapan türden. Biliyorsunuz bu fotoğraf konusu beni derinden sarsıyor. Tabi ki kombinlerimi de. Ama yine de beni seviyorsunuz ya işte ne mutlu bana. Al sana bir şükür mevzusu daha sayın okuyucum etmeyeyim de ne yapayım. 
Nice mutlu yıllara derken biricik kocama, tekrar bakıyorum uzun uzun geçirdiğimiz o güzel yıllara...
Elbisemin pikselleri toplaşa dursun, bir bakalım Stileo nasıl olmuşsun;)







Elbise: Trendyol
Kemer: İpekyol
Trenchcoat: Bershka
Çorap: Calzedonia
Çanta: Club Beymen
Ayakkabı: Hotiç
Yüzükler: Zafer Beşikçi
Saat: Calvin Klein
Küpe: Canım dostum Cemile Baykan (anne olma hediyesi al sana şükür malzemesi:)
Sevgiler benden 
yani
elvinodabaşıpekiyiden


3 yorum:

Nihalce Handmade dedi ki...

Çok ama çooookkkk tatlısın.Aallahım sizi ve Miranızı birbirinizden hiç ayırmasın.41 kere maşallah <3

minikkus dedi ki...

herşeye sükreden kalbini severim senin <3
pikselleri de severim tabi, sonucta onlar benim ekmek paramı cıkaran yegane malzemeler :P
nice mutlu, huzurlu ve tabiki aşk dolu yıllarınız olsun bitanem! sizi ailecek cok sevdigimi 245354 kez söylemiş olabilirim belki ama bu yetmez!
Mira'nın bebişinin kınasını yaptıgınız günleri de görürsünüz iyşallah :) bu da nerden baksan bi 50 sene daha eder, hic fena degil bence :D

Ufuk dedi ki...

Coook iyi sari on numara olmus:) tek gecerim zariflik tonu harika:)