26 Haziran 2013 Çarşamba

şapkadan da çıkabilirim:)

Herkese kocaman bir merhabaaaaa
geçtiğimiz günlere değinmek istemiyorum çünkü artık konuşacak da yorum yapacak da halim kalmadı. Sadece mutluyum tek olmadığım için, umutluyum her şeye rağmen yarınlar için. Daha sıkı çalışacağım kızım için ve tüm çocuklar için. Güzel dilekler dileyeceğim geleceğimiz için. Ve yeniden post yazacağım (hem burada hem de http://elvininsadeceleri.blogspot.com/ ) en azından ardımda bırakmayı istediğim kendi kalemimden çıkan bir kaç gerçek satır için. 
Yazın, siz de yazın! Çünkü söz uçar yazı kalır. Hem yazdıklarınızdan da belki herkes değil ama bazıları alması gereken mesajı alır.
Şimdi geçelim mi konumuza?
Şapkanın altından başka şeyler çıksın isterdiniz belki ama bu seferlik ben çıktım. Ne bileyim bir tavşan ya da Mira fena olmazdı sanki? Şöyle boğum boğum güleç güleç. Oiyyy kızım 13 temmuzda bir yaşına giriyor a dostlar siz bunu biliyor muydunuz? Ben de 29 Temmuzda 31 ime. Yani kızımla aramda tam 30 yıl var:)
Şimdilik siz benimle idare ede durun ben de kombinimi bir iki satırla özetleyeyim. 
Üzerimde oldukça renkli bir elbise var bugün. İşte bu nedenle bol desenli elbise üzerinde saçlarım düz, ayakkabılarım renksiz, makyajım sıradan.
 Şapka mı o da geçmişten kalma bir yazdan:) 
Belki deniz isteyen ruhumuza iyi gelir diye düşündüm en azından!
Bilmiyorum işte böyle giyindim bugünlük. 
Sizi oldukça özlemişim bakalım bir daha ne zaman gelirmişim.
Not: Merak edenler, niye yazmadığımı ben söylemeden tahmin edenler, sosyal medyadan fikirlerime saygı gösterip beni hala sevenler iyi ki varsınız yahu, seviyorum sizi:)












 Şöööööyle bir toparlıyoruz o zaman;








Elbise: Zara (Eski Sezon)
Çanta: Nine West (Eski Sezon)
Ayakkabı: Nine West (Eski Sezon)
Şapka: Zara 
Saat: Candino Saphir
Zümrüt Yüzük: Zafer Beşikçi

6 yorum:

Unknown dedi ki...

heheheee yirim senii,inanmayacaksın belki ama şapkadan sen çıkınca şaşırdım,nedense elvan ablayı bekliyordum:)):)) resmen sürpriz olduuu!! çok mu özlemişim çok mu güzelsin çok mu yazsın.. renkler(sen de bir renksin) bir harika<3 hadi 13 temmuz gelsiiiinn <3<3<3

minikkus dedi ki...

oh beeeee güzel suratını özlemişim resmen. başlarım eylemine! sen yine yaz bişeyler. olmadı birlikte sinirleniriz beyinsizlere:))
elbise ve hasır sapka hem birbiriyle hem de senin güzel gülen tipinle uyum içinde bebişim. tek kelimeyle sana ba-yıl-dım!
o sapkadan cok acil benim de almam lazım tatile gitmeden. malum lekeler, lekeler, lekeler.. nalet olsun bu hayat:/
bide Miroşik koysaydın iki, tam olurdu bu post. şüyan yarım kalmış bence :D

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

ciddi misin ahahah seni bile kandırabiliyorsak olduk demektir:) teşekkürler canımmmmm gelsin valla direk gelsin hatta:) öperim

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

oiyyy ne desem ki teşekkür tatlış yorumuna sağlık:) Valla 2 yıl önceki sezona ait yav ama benzerleri vardır etrafta bakaduralım hiç olmadı veririm bunu sana:)
lekeleri sorma bende de göz altlarında başladı pıfff güneşe bayılırken bu da nerden çıktı diyorum içimden.
Miroşik fotosu evet ya iyi olurdu ama ben özelden seni cemilemi tüm miroşik sevenleri yoksun bırakmamaya çalışıyorum. Çok itinalıyım bu konuda yokluk yaşatmam yani, aferim bana:P

Nihalce Handmade dedi ki...

Eevet benim yoğunluğumdan buradan belli bu postu kacırmışım.Her zmanki gibiçok güzelsin gülüşüne kurban bende şapkadan Elvan çıkacak sanmıştım ne yalan söylim.ceeeee süpriz oldu.Gülen yüzün solmasın :)

stileo-elvin odabaşı pekiyi dedi ki...

yoğunluk olsun bizim olsun:) evet öyle zannedilmiş:) teşekkürler tatlım öpüyorum